پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه خانواده شهید بهرام بابا

در مراسم تجلیل و بازدید از خانواده شهید بهرام بابا پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه این محفل شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران همزمان با چهارشنبه امام رضایی به خانه شهید بهرام بابا رفته و از خانواده این شهید معظم تجلیل و قدردانی کردند.

محمدعلی شیخ محمدی مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۲۱ تهران ضمن اعلام این خبر گفت: این دیدار با حضور جمعی از خادمیاران رضوی و نوجوانان بسیجی در معیت پرچم متبرک رضوی انجام شد.

وی ادامه داد: فضای این مراسم ابتدا با ورود پرچم متبرک حرم رضوی و زمزمه صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام آکنده از عطر رضوی شد و پس از گفتگویی کوتاه با خواهر شهید دقایقی به ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت علیهم السلام پرداخته شد.

شیخ محمدی به نقل از خواهر شهید گفت: بهرام از سال ۶۷ تا سال ۹۶ مفقودالاثر بود و پیکر او در میان شهدای گمنام جای داشت. پس از توسل به حضرت زینب سلام الله علیها خوابی دیدم که پس از آن با مراجعه به معراج شهدا محرز شد که پیکر برادرم در میان شهدای گمنام است.

مسئول کانون ایثار و شهادت منطقه ۲۱ تهران گفت: در پایان پس از اقامه نماز جماعت در خانه این شهید بزرگوار با تقدیم یادبودی از خانواده وی قدردانی شد.

لازم بذکر است شهید بهرام بابا در سال ۱۳۶۷ در عراق در منطقه زبیدات به شهادت رسید و پیکر پاکش اسفند ۱۳۹۶ به میهن بازگشت و پدربزرگ این شهید، شیخ حسن زارعی نیز در زمره شهدای سال ۱۳۶۴ در منطقه پیرانشهر قرار دارد.

انتهای پیام/ خبرنگار فاطمه خلیلی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  پرچم متبرک رضوی میهمان ویژه خانواده شهید بهرام بابا

مطلب پیشنهادی

برپایی چایخانه حضرتی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در شهرستان دماوند

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع‌) با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *