تجدید میثاق فاطمی بانوان خادمیار و یاور رضوی شهرستان قرچک

بانوان کانون های خدمت رضوی شهرستان قرچک سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) در قم با حضرت فاطمه معصومه(س) تجدید میثاق کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان قرچک اردوی یکروزه فرهنگی زیارتی برای بانوان در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) تدارک دید که در این سفر خانم های مسن، بانوان جوان، نوجوانان و گروه دختران ماه حضور داشتند.

فاطمه عابدینی ناظر کانون بانوان و خانواده در سخنان خود به این نکته اشاره کرد که: ما به عنوان یک انسان باید بتوانیم شان و جایگاه خود را در بستر معنوی دین پیدا کنیم، برای استفاده از بسترهای معنوی باید بسیار در رفتارهای خود دقت کنیم و به نقشی که در این بستر ایفا میکنیم آگاهی کامل داشته باشیم.

وی ادامه داد: عدم آگاهی باعث ایجاد رفتار ضعیف خواهد شد لذا برای تقویت همه موارد ذکر شده نیاز به آگاهی و اطلاعات درست داریم.

در این سفر ناظر کانون مشاوره هم بعنوان سخنران دعوت شده بود .

ابریشم عزیزی مسئول کانون مشاوره که در این اردو تیم را همراهی می‌کرد به ایراد مطالبی مهم در مورد آموزش کودکان برای ورود به عرصه ی معنوی و اعتقادی پرداخت.

وی گفت: والدین کودکان خود را باید از خردسالی با دستورات دینی آشنا کنند تا بتوانند عاشقانه وارد عمل شوند.

دستورالعمل‌های عزیزی در رابطه با آشنایی کودکان بسیار جالب و کاربردی بود، وی ادامه داد این که در ایام ولادت یا شهادت اهل بیت علیهم السلام کودکان را برای پذیرایی از دیگران آماده کنیم یعنی چیزی تهیه کنیم و از آنها بخواهیم تا پذیرایی کنند، باید آنها بدانند که برای این که بتوانند مورد رضایت خداوند قرار بگیرند باید از کودکی فطرت خود را پرورش دهند و اهمیت پرورش فطرت را بدانند.

عزیزی در آخر خاطر نشان کرد برای بهره‌برداری هرچه بهتر از مباحث انسان شناسی نیاز به استفاده از اساتید لایق و کارآمد داریم.

از آموزش‌های عملی و فرهنگ سازی این اردو میتوان به این نکته اشاره کرد که برای اقامه نماز اول وقت اتوبوس کنار جاده توقف کرده و همه نماز را بصورت جماعت اقامه کردند.

قابل ذکر است که این اردو با مشارکت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی و همراهی کانون های مشاوره، جوانان و نوجوانان و کانون محله ای احباب الرضا (ع) انجام شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجدید میثاق فاطمی بانوان خادمیار و یاور رضوی شهرستان قرچک

مطلب پیشنهادی

مساجد منطقه نوزده تهران عطرآگین‌تر از همیشه با حضور خادمیاران رضوی در دهه کرامت

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در اقدامی ابتکاری، در طول دهه کرامت، هر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *