میز خدمت رضوی مشاوره خانواده در منطقه ۲۱ تهران

میز خدمت مشاوره خانواده توسط کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۲۱ تهران برپا شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مریم باقری مسئول کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۲۱ از برپایی میز مشاوره خانواده توسط کارشناس این امر مریم صادقی در ۲ جلسه خبر داد.

وی بیان کرد: در این میز خدمت که در ساختمان شهرداری تهرانسر برگزار شد، قریب به ۱۰ نفر از مشاوره های روانشناسی و خانواده این کانون بهره بردند.

باقری ضمن تاکید بر لزوم تداوم خدمات مشاوره گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت خانواده در اسلام و تمرکز دشمن بر بنیان خانه و خانواده ، بر خود لازم میدانیم با برپایی میز مشاوره خانواده بصورت مداوم قدمی در جهت رفع چالش ها و استحکام خانواده ها برداریم.

وی در ادامه گفت: اعضای یک خانواده امکان دارد در اکثر مسائل و موارد با یکدیگر هم نظر و هم عقیده نباشند. عدم تفاهم و اتفاق نظر نداشتن می تواند موجب بروز چالش ها و مشکلات احتمالی گردد که مراجعین ما نیز ازین قاعده مستثنی نبودند.

مسئول کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۲۱ تهران در پایان یادآور شد کانون مشاوره و مددکاری همواره سعی دارد حداقل ۲ روز در هفته را به برپایی میز مشاوره و همچنین پیگیری امور مددجو در روزهای بعد اختصاص دهد و در صورت لزوم آنها را به کانون حقوقی جهت دریافت مشاوره حقوقی ارجاع دهد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه خلیلی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  میز خدمت رضوی مشاوره خانواده در منطقه ۲۱ تهران

مطلب پیشنهادی

بزرگداشت مقام معلم/میزبانی دانش‌آموزان از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مدرسه شاهد پسرانه شهید مسعود علی محمدی که یکی از مدارس محله خانی آبادنو در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *