برپایی چایخانه حضرتی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در شهرستان دماوند

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع‌) با حضور در میان عزاداران شهر آبسرد و برپایی چایخانه امام رضا (ع)، توفیق خدمت رسانی به زائران اهل بیت (ع) را پیدا کردند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون های خدمت رضوی در شهرستان دماوند در همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقدام به برپایی چایخانه حضرتی در میان اهالی منطقه شهر آبسرد کردند.

جواد حاج علیرضایی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان دماوند، در این رابطه گفت: چایخانه حضرت رضا (ع) از شنبه با همراهی خادمیاران شهرستان دماوند همزمان با یادواره هفتاد شهید شهر آبسرد با مشارکت شهرداری آبسرد، فعالیت و خدمت رسانی به زائرین اهل بیت (ع) را آغاز کرد.

وی افزود: بسیار قدردان همه عزیزان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که در برپایی این چایخانه همکاری کردند، هستیم. ان شاءالله توانسته باشیم به شایسته از مهمانان اهل بیت (ع) میزبانی کرده باشیم.

لازم به ذکر است در همین ایام به نیابت از امام رئوف (ع)، در شام شهادت امام جعفر صادق (ع)، جهت هدیه با مرجع عالم تشییع، امام جعفر صادق (ع) و برای سلامتی امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، طبخ و توزیع آش نذری توسط خادمیار رضوی در شهر آبسرد، محله مرانک نیز انجام شد.

انتهای پیام / دماوند

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی چایخانه حضرتی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در شهرستان دماوند

مطلب پیشنهادی

تقدیر از مادران دارای ۳ فرزند در منطقه ۲۱

همزمان با هفته جمعیت و دهه کرامت از مادران دارای ۳ فرزند تقدیر شد. به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *