ظرفیت‌های بنیاد شهید منطقه ۱۴ در خدمت جشن‌های کرامت رضوی

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت منطقه ۱۴ با هدف بهره‌گیری از خدمات و ظرفیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای برگزاری باشکوه و پرشور جشن‌های دهه کرامت با مدیران‌ ارشد این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این‌ نشست صمیمانه، پیرامون برنامه‌های اجرایی کانون‌های خدمت رضوی منطقه در دهه مبارک کرامت و شیوه‌های ارتقاء و بهبود کیفیت برپایی جشن‌های پیش رو هم‌اندیشی و تفاهم‌هایی صورت گرفت.

مصطفی حبیبی دبیر ستاد بزرگداشت دهه کرامت ضمن دعوت از مدیران بنیاد شهید جهت حضور در ستاد مشترک بزرگداشت دهه کرامت؛ عناوین برنامه‌های مرتبط با تکریم و تعظیم شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان را تشریح کرد.

بیات مدیر بنیاد شهید منطقه ۱۴ هم افزون بر تقدیر از تلاش خادمیاران در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و تکریم خانواده‌های آن‌ها؛ معطرشدن فضای جامعه به حال و هوای امام رضایی را مرهون تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه خادمان آن حضرت دانست و برای مشارکت در برگزاری برنامه‌های ایام دهه کرامت اعلام‌ آمادگی کرد.

شایان توجه است یک شب از هشت شب برنامه محفل رضوی منطقه ۱۴ در دهه کرامت با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران منطقه برگزار خواهد شد.

پایان خبر/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ظرفیت‌های بنیاد شهید منطقه ۱۴ در خدمت جشن‌های کرامت رضوی

مطلب پیشنهادی

برپایی چایخانه حضرتی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در شهرستان دماوند

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع‌) با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *