خادمیار جانباز منطقه نوزده تهران مورد تجلیل قرار گرفت

در مراسمی صمیمی، از خدمات و ایثارگری‌های جانباز سرافراز، سید محمد توکلی، خادمیار گرانقدر منطقه نوزده تهران تجلیل شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جانبازان جنگ تحمیلی، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، نمادهای ایثار و مقاومت و سند زنده رشادت و فداکاری ملت ایران در برابر تجاوز دشمن هستند. این عزیزان که در راه حفظ کیان و استقلال کشور جان‌فشانی کردند، با جان و تن خود از مرزهای میهن اسلامی دفاع کردند و در این راه، بخشی از سلامتی خود را از دست دادند.

در این مراسم که با حضور جمعی از خادمیاران رضوی در برگزار شد، صادق نوران دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های جانبازان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: جانبازان، سندهای افتخار و گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و ما وظیفه داریم قدردان فداکاری‌های این عزیزان باشیم.

وی همچنین گفت: محمد توکلی از جمله خادمیارانی است که با وجود جانبازی، سال‌ها در خدمت به آستان قدس رضوی و مردم محروم منطقه نوزده تهران تلاش کرده است.

در ادامه این مراسم، با اهدای هدیه ای مزین به نام مبارک امام رضا(علیه السلام) از سید محمد توکلی تجلیل شد.

توکلی در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولان و برگزارکنندگان، گفت: خدمت به مردم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه همه ما است و من از صمیم قلب، خدمت در کسوت خادمیار رضوی را افتخار خود می‌دانم.

وی که مسئول معاونت محله‌ای کانون خدمت رضوی در این منطقه است، با جان و دل در خدمت محرومان و نیازمندان منطقه تلاش می‌کند و از جمله خادمیارانی است که با وجود جانبازی، همواره در خط مقدم خدمت به مردم حاضر بوده و الگویی ارزشمند برای سایر خادمیاران و مردم منطقه می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیار جانباز منطقه نوزده تهران مورد تجلیل قرار گرفت

مطلب پیشنهادی

مسابقه ویژه دانش آموزان به مناسبت دهه کرامت باحضور خادمیاران منطقه ۱۷ تهران

مسابقه ویژه دانش آموزان درآستانه ولادت امام رضا علیه السلام آموزش وپرورش منطقه ۱۷ شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *