چتر حمایتی خدمات رضوی برای بانوان منطقه ۱۲ تهران

خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۱۲ تهران فعالیت های متنوع و متعددی را بصورت هفتگی و مناسبتی ویژه بانوان برگزار می کند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سمانه ایزدی جانشین کانون بانوان خدمت رضوی منطقه ۱۲ اظهار داشت: ظرفیت های موجود در کانون بانوان منطقه ۱۲، بدلیل تنوع و تکثر توانایی های علمی و عملی بانوان، فرصت خدمت رسانی ویژه ای را برای ما فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: همکاری بدون مضایقه و خالصانه خادمیاران کنار صرف وقت و انرژی مضاعف برای خدمت رسانی رضوی، فرصت های چشمگیر و فعالیت های جذاب و درخشانی را در طی چند سال اخیر رقم زده است، بگونه ای که حتی در دوره همه گیری کرونا نیز این خدمت رسانی متوقف نشد و متناسب با نیازهای جدید توسعه پیدا کرد.

ایزدی خاطر نشان کرد: آماده سازی کیک به مناسبت اعیاد و جشن های مذهبی، بسته بندی اقلام غذایی، آموزش های متنوع کاربردی و مهارتی بخش کمی از انبوه فعالیت خواهران حاضر در کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ تهران است.

وی با اشاره به این موضوع که یکی از جنبه های جالب توجه فعالیت بانوان در این منطقه علاوه کار جمعی، حضور بدون چشم داشت و خالصانه خواهرانی است که در زمره خادمیاران و یاوران رضوی نیستند اما به محبت و عشق به ساحت امام رضا علیه السلام، با ما همکاری مستمر دارند.

جانشین مسئول کانون بانوان و خانواده همچنین در پایان گفتگو به برخی از خدمات ارائه شده در کانون بانوان با همکاری بانوان کانون های تخصصی و محله ای خدمت رضوی منطقه اشاره کرد: تشکیل کلاس های قرآنی، مهارت های زندگی براساس سبک زندگی رضوی، کلاس های آموزش زبان، آشنایی با نهج البلاغه، شرح و کلاس تدبر در قرآن برای دختران ماه در دو گروه سنی زیر ۱۲ سال و بالای ۱۲ سال، برگزاری مسابقات شکوه مادری، ارائه مطالب مشاوره با تاکید بر تربیت فرزند، رشد و بالندگی فردی و خانوادگی، تعالی خانواده موفق رضوی، کلاس های مجازی، با موضوع فرزند پروری و خانواده، مشارکت در برگزاری برنامه های جمعی موضوعی و مناسبتی.

وی با تاکید بر این امر که به جهت مشغله و فعالیت بانوان و مادران، بخشی از تمرکز فعالیت های کانون به سمت فعالیت در فضای مجازی سوق داده شده است تا امکان و فرصت بیشتری برای همه بانوان منطقه فراهم شود تا از فعالیت ها و خدمات متنوع آموزشی و غیر آموزشی این کانون بهره مند شوند.

انتهای پیام / حمیدرضا ولیان

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  چتر حمایتی خدمات رضوی برای بانوان منطقه ۱۲ تهران

مطلب پیشنهادی

آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

آیین تکریم دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در سالن همایش فرمانداری شهرستان برگزار شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *