آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

آیین تکریم دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در سالن همایش فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در ابتدای مراسم قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط غلامحسن جهانگیری آغاز و صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام همخوانی شد.

صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران توضیحاتی در خصوص جهاد تببین و نقش اجتماعی و سیاسی که باید ایفا کنیم و اینکه حضرت آقا در مورد جهاد تببین توضیحاتی فرمودند و ما باید به خودمان نگاه کنیم ببینیم که جایگاه ما در این مسئله جهاد تببین چیست و چگونه است.

وی افزود: الان ما در آستانه دهه مبارک کرامت قرار داریم، دهه کرامت امسال با سال های دیگر متفاوت است و امسال مشت‌های گره کرده و محکم خود را بر سر استکبار جهانی فرود می‌آوریم.

براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران از خدمات و زحمات علی اکبر رستمی در زمان مسئولیت سه ماهه در کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر تشکر و قدردانی کرد.

علی اکبر رستمی دبیر سابق کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر گزارشی از عملکرد کانون های خدمت در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و درمانی برای حاضران و مسئولان شهرستان در مراسم توضیحاتی را بیان کرد.

سپس حسین حبیبی دبیر جدید کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر ابراز امیدواری کرد و با کمک کانون های خدمت رضوی و خادمیاران شهرستان اسلامشهر بتوان فعالیت ها را گسترش داد.

در خاتمه مراسم با حضور مسئولان شهری و مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران از علی اکبر رستمی تکریم و حسین حبیبی معارفه شد.

انتهای پیام/خبرنگار مصطفی مسیبی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

مطلب پیشنهادی

برپایی چایخانه حضرتی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در شهرستان دماوند

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع‌) با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *