Lavc58.54.100

برپایی میز خدمت مشاوره حقوقی و قضایی در شهرک بستان توسط کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، یک میز خدمت با هدف ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی در شهرک بستان و مسجد حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) برپا کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، هدف اصلی ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به مردم توسط کانون حقوقی، فراهم کردن دسترسی به عدالت برای تمامی افراد جامعه است. این خدمات به افراد کم بضاعت کمک می‌کنند تا بتوانند به حقوق و حقایق خود دست یابند و در مواجهه با مسائل حقوقی مختلف، حمایت و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

طبق اظهارات مسعود کربلایی مسئول کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، این اقدام برای تقویت ارتباط مؤثر و مستمر با مردم، به عنوان یک نهاد محلی، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی بیان کرد: هدف ما از برپایی این میز خدمت، فراهم آوردن یک فضای صمیمی برای مردم است تا بتوانند با آرامش و اطمینان، در مورد مسائل حقوقی و قضایی خود مشورت کنند و راه‌حل‌های موثری برای حل مشکلات خود پیدا کنند.

کربلایی همچنین افزود :به عنوان یک کار خیرخواهانه، ارائه خدمات حقوقی رایگان نشان از توجه به نیازهای اجتماعی و اهمیت عدالت اجتماعی دارد. این خدمات به مردم کمک می کند تا با مسائل حقوقی و قضایی آشنا شده و به آنها امکان می‌دهد تا در مقابل تبعیض‌ها و سوءاستفاده‌های غیر قانونی مقاومت کنند.

وی در پایان گفت : امیدواریم که این اقدام، مردم را در مقابله با مسائل حقوقی مختلف، پشتیبانی کرده و به تقویت اعتماد به نفس و حل مشکلات آنها کمک کند.

انتهای پیام/خبرنگار محمد ساریجلو

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برپایی میز خدمت مشاوره حقوقی و قضایی در شهرک بستان توسط کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مطلب پیشنهادی

تجدید میثاق فاطمی بانوان خادمیار و یاور رضوی شهرستان قرچک

بانوان کانون های خدمت رضوی شهرستان قرچک سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *