نسشت صمیمی خادمیاران و یاوران منطقه ۱۶ با مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران

همزمان با سالروز مبعث حضرت محمد(ص)نشست صمیمی خادمیاران و یاوران باحضور مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران برگزارشد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، دراین نشست ضرورت تبیین و روشنگری سیره و فرهنگ امام رضا علیه السلام درمسیر فعالیت های خادمیاران ویاوران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۶ همزمان با سالروز مبعث حضرت محمد مصطفی صلوات الله واقع در مسجد قدس برگزارشد.

صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران ضمن تبریک عید مبعث و ایام الله دهه فجر درحضور خادمیاران گفت : یکی از بارزترین اتفاقات درخصوص جهاد تبیین که در منویات مقام معظم رهبری بارها تاکید شده است حضور در انتخابات است که وظیفه شرعی ما است که باحضور پرشور خود و تشویق آحاد جامعه نقش مهمی را ایفا کنیم.

وی بااشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی دررابطه با رسیدن به قله و نزدیک بودن پیروزی اظهارداشت :امروز شاهد جنگ رسانه ای در کم کردن اهمیت خودباوری دربین نوجوانان و جوانان توسط دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم که لازمه آن تبیین است و بیان حقایقی که مسائل و چالش های ذهنی این قشر را روشن کند.

براتلو افزود: این احساس تکلیف باید درمیان تمام افراد به قدری باشد که مدافع نظام و منویات رهبری معظم باشند به طوری که مراجع عظام تقلید تبلیغ را واجب و ترک این امر را حرام دانسته اند .

وی خاطرنشان کرد: ما خادم الرضاییم ومنتسب به امام رئوف پس برای تشویق آحاد مردم جامعه می توانیم از احادیث حضرت بهره ببریم و با همت تمام در فضای های مجازی مطالب را منتشر کنیم.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به انتساب خادمیاران به حضرت رضا علیه السلام گفت : در مسیر تبلیغ و تشویق هرچه در توان دارید بکار ببندید اما فراموش نکنید که تبلیغ فرد یا افراد کاندید یا احزاب سیاسی توسط خادمیاران رضوی ممنوع می باشد.

انتهای پیام/ خبرنگار عبدی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نسشت صمیمی خادمیاران و یاوران منطقه ۱۶ با مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران

مطلب پیشنهادی

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد

جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک و مردم در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *