حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران در مراسم ایام دهه فجر و سالروز مبعث رسول اکرم(ص) در معیت پرچم متبرک رضوی

خادمیاران کانون‌ ایثار و شهادت منطقه ۱۴ تهران همزمان با ایام‌الله دهه فجر و مبعث حضرت رحمت للعالمین(ص) در محافلی که به همین مناسبت برپا شده بود، حضور پیدا کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران کانون ایثار و شهادت و ارتباط با نهادهای مختلف در منطقه ۱۴ سبب شده از آن‌ها برای حضور در برنامه‌های مختلفی دعوت به عمل آید. از جمله شرکت در ویژه‌برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بعثت پیامبر اسلام(ص) و برگزاری آیین پرچم‌گردانی که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد.

سرای محله ابوذر در شب عید مبعث میزبان خادمیاران کانون ایثار و شهادت در معیت پرچم بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) بود. فضای این مراسم که به مناسبت جشن بعثت خاتم الانبیا(ص)، بزرگداشت شهدا و تقدیر از بانوی مبارز و انقلابی و همسر شهید حسینعلی ممی‌نژاد برگزار شد، با حضور خادمیاران رضوی به همراه پرچم گنبد حضرت رضا(ع) متبرک شد.

خواهران بسیجی پایگاه مسجد حوری هم با دعوت از خادمیاران کانون‌ایثار و شهادت محفل تکریم از خانواده شهید حسین باقری، شهید عبدالحسین توتونچی، شهید ابراهیم خوش‌لهجه و تجلیل از مادر جانبازان محسن و مهدی آقاجان را به نور و برکت پرچم متبرک آستان مقدس رضوی مزین کردند.

همچنین خادمیاران‌کانون ایثار و شهادت همزمان با چهارشنبه امام رضایی و شب عید مبعث با آیین پرچم‌گردانی مراسم افتتاحیه کارگاه و نمایشگاه کارآفرینان و زنان سرپرست خانواده در مسجد خاتم‌الانبیا(ص) و تکریم از خانواده‌های شهیدان محسن مقیمی و شهبازی را به عطر صحن و سرای حضرت ثامن الحجج(ع) معطر کردند.

آخرین برنامه خادمیاران کانون ایثار و شهادت حضور در مراسم روضه خانگی حسینیه پنج تن آل عبا و تمسک جستن حاضران به پرچم بارگاه نورانی حضرت شمس‌الشموس بود.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۴ تهران در مراسم ایام دهه فجر و سالروز مبعث رسول اکرم(ص) در معیت پرچم متبرک رضوی

مطلب پیشنهادی

آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *