ضیافت افطار رضوی برای فرشته های روزه اولی

خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران میزبان دختران ماه در اولین روزهای ماه مبارک شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، شهناز سیفی مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: مقارن شدن اولین پنجشنبه ماه مبارک رمضان با آخرین پنجشنبه سال بهترین فرصت برای برپایی مراسم ضیافت افطاری ویژه دختران ماه و نوتکلیف را برای خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه ۵ تهران مهیا کرد تا میزبان این نوگلان باشند.

وی اظهار داشت: دختران ۹ ساله ای که در حال سپری کردن تجربه اولین روزه گرفتن خود هستند با میزبانی خادمیاران بر سر سفره اکرام رضوی نشستند و خاطره زیبایی در ذهنشان ماندگار شد.

سیفی عنوان کرد: مراسم با تلاوت قرآن توسط یکی از دختران آغاز شد و با همخوانی سرود امام رضا(ع)خیلی دوستت دارم شور و شوق خاصی پیدا کرد.

وی افزود: سخنرانی با موضوع ظاهر و باطن دین، مقام وجایگاه دختران در خانواده و جامعه اسلامی، چرا دختران ۹ سالگی به سن تکلیف می رسند، انجام شد و بعد از آن چند گروه سرود چند اجرا داشتند و با همخوانی صلوات خاصه امام رئوف به استقبال اذان و اقامه نماز مغرب و عشا رفتند و روزه خود را سر سفره مهربانی و اکرام رضوی افطار کردند.

مسئول کانون بانوان و خانواده خاطرنشان کرد: در آخرین روزهای ماه شعبان خادمیاران کانون بانوان و خانواده با تهیه ۱۰ بسته معیشتی برای خانواده هایی که فرزند یتیم یا معلول دارند به استقبال ماه مبارک رمضان رفته و دلهایی را شاد کردند.

گفتنی است مراسم افطاری برای اولین بار برگزار شد و با دیدن حس و حال دختران قرار شد تا پایان ماه مبارک چند بار ادامه داشته باشد، هزینه این مراسم معنوی و هدایای تهیه شده یکصد میلیون ریال شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ضیافت افطار رضوی برای فرشته های روزه اولی

مطلب پیشنهادی

آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

آیین تکریم دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در سالن همایش فرمانداری شهرستان برگزار شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *