حضور مستمر خادمیاران کانون سلامت منطقه ۶ تهران‌ در خیریه بهشت رضا(ع)

خادمیاران کانون سلامت خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در خیریه بهشت رضا علیه السلام به‌صورت ثابت حضور دارند و خدمت‌رسانی می‌کنند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، محمد خدمتی دبیر کانون های خدمتی رضوی منطقه ۶ تهران اعلام‌ کرد: دندانپزشکان امام رضایی با حضور خود در خیریه بهشت امام رضا علیه السلام دانش و تجربه خود را در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌دهند.

وی اظهار داشت: این خدمت‌رسانی به صورت مستمر و بیش از سه سال است که در دوره های منظم و در مناسبت‌های خاص با هماهنگی مسئول کانون سلامت به‌صورت مضاعف صورت می‌پذیرد.

انجام رایگان خدمات دندانپزشکی برای بیماران معرفی شده از طرف بهزیستی شامل: ترمیم کامپوزیت بیلدآپ ۲ دندان، ترمیم آمالگام ۴دندان ، اندو ۶ دندان تک کاناله و سه کاناله و یاپالپوتومی با cem، کشیدن ۳ دندان می باشد.این اقدام مومنانه در هر دوره بمدت ۵ ساعت به طول می انجامد و کار درمانی بسته به شرایط بیماران تغییر می نمایید.

هزینه غیر نقدی این بیماران فقط دریک دوره یکصد و هفتاد میلیون ریال بوده و از این اقدام خداپسندانه در سال بیش از هفت بار توسط دندانپزشکان امام رضایی صورت می پذیرد و موجب خرسندی و رضایتمندی بیماران نیازمند می شود.

وی افزود: حضور پزشکان کانون در خیریه بهشت امام رضا علیه السلام به دوست‌داران حضرت رضا(ع) علاوه بر تقویت آرامش خاطر مراجعان؛ موجب انرژی و حال خوب پزشکان می شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در پایان اظهار داشت : از برکات ولی نعمتان امام رضا علیه السلام است که پزشکان کانون سلامت موجب تسلی خاطر بیماران می شود و شمیم رضوی را در خیریه بهشت امام رضا علیه السلام پخش می کنند.

انتهای پیام/ خبرنگار مریم کنشلو

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حضور مستمر خادمیاران کانون سلامت منطقه ۶ تهران‌ در خیریه بهشت رضا(ع)

مطلب پیشنهادی

هیئت خدام الرضا(ع)/ برگزاری مراسم سوگواری در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

مراسم عزاداری هیئت خدام الرضا(ع) به مناسبت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه، امام صادق(ع) در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *