در نشست اعضای ستادی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس مطرح شد؛ لزوم بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت شهرستان در ارائه خدمت رضوی

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای ستادی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس با تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت دستگاه‌های مختلف شهرستان در گسترش خدمت به آستان مقدس امام هشتم(ع) برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، قدرت اله کریمی مسوول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در نشست هم اندیشی اعضای ستادی کانون‌ها اظهار کرد: در راستای ارتقاء خدمت رسانی لازم است همه کانون‌ها با انسجام بیشتر فعالیت داشته باشند.

وی گفت: نحوه خدمت به مردم و جذب خدمات میبایست با خلاقیت رو ابتکار خادمیاران همراه باشد تا هرکس به هر میزان و توان به نیابت از امام رضا علیه‌السلام به نیازمندان کمک کند و هرکس بتواند در این آستان مقدس گام بردار و گره از کار مخدومی باز کند خادم‌الرضاست.

مسوول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس افزود: حفظ و نگهداری نیروها اهمیت داشته و در پرداخت مبالغ باید دقت شود که بر حسب شناسه واریزی پرداخت انجام شود.

وی ضمن معرفی اعضای ستادی به قائم مقام کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس گفت: هریک از اعضای شورا و مسوولین کانون‌های ۲۰ گانه تخصصی و عمومی بر حسب شرح وظایف فعالیت انجام می‌دهند.

احمد خراسانی قائم مقام و معاون کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس در ادامه افزود: افزایش دامنه خدمت رسانی، استفاده از ایده‌ها و برقراری ارتباط بیشتر با مسوولین کانون‌های مربوطه در استان و بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت شهرستان موجب گسترش خدمت در شهر خواهد شد.

در ادامه این نشست هریک از اعضا به ارائه گزارش و شرح فعالیت‌های انجام شده و نقد و بررسی همراه با ارائه راهکار مسائل پیش‌رو پرداختند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  در نشست اعضای ستادی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس مطرح شد؛  لزوم بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت شهرستان در ارائه خدمت رضوی

مطلب پیشنهادی

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد

جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک و مردم در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *