دیدار خادمیاران منطقه ۱۴ تهران با خانواده شهیدان شیخ الاسلامی

خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ تهران، با خانواده شهیدان علی اکبر و علی اصغر شیخ الاسلامی دیدار کردند.

 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ در معیت پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) با حضور در بیت برادران شهید علی اکبر و علی اصغر شیخ الاسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، هدایا متبرک حرم مطهر رضوی را به خانواده این شهیدان والامقام اهدا کردند.
در این مراسم پس از مداحی و عرض ارادت خدمت علی بن موسی الرضا(ع) از خانواده شهیدان با اهدا تبرکات رضوی، تمثال شهید سلیمانی و قطعه فرش متبرک حرم تقدیر شد.
شهید علی اکبر شیخ الاسلامی قالهری در ۲ مرداد ماه سال ۱۳۲۹ در کاشان دیده به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا مقطع ششم ابتدایی ادامه داد و به عضویت بسیج درآمد. این شهید گرانقدر سرانجام در ۹ آذر ماه سال ۱۳۶۰ در سن ۳۱ سـالگی و در عملیات سال ثامن الائمه حوادث ناشی از درگیری در بستان دعوت حق را لبیک گفت. مزار این شهید در قطعه ۲۴ ردیف ۱۱۶ شماره ۸ بهشت زهرا(س) تهران قرار دارد.
برادر کوچکتر ایشان، شهید علی اصغر شیخ الاسلامی قالهری در ۵ شهریور ماه سال ۱۳۴۴ در تهران متولد شد. این شهید گرانقدر سرانجام در ۱۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در سن ۱۷ سـالگی و در عملیات سال بیت المقدس حوادث ناشی از درگیری در اندیمشک دعوت حق را لبیک گفت. مزار ایشان نیز در قطعه ۲۶ ردیف ۳۰ شماره ۵۲ بهشت زهرا(س) تهران قرار دارد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار خادمیاران منطقه ۱۴ تهران با خانواده شهیدان شیخ الاسلامی

مطلب پیشنهادی

۸ روز خدمت/ خدمتی خاص برای خادمیاران کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه۵ تهران

خادمیاران کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه۵ تهران در راستای اجرای طرح منادیان عدالت در دهه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *