حضور تا ظهور/جشن باشکوه کانون خدمت رضوی منطقه ده تهران

به مناسبت میلاد فرخنده آقا صاحب الزمان عج ، در خیابان جمهوری اسلامی جشن بزرگی گرفته شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، جشن شادی در روز های جمعه و شنبه و یکشنبه به مدت ۳ روز متوالی ، حدفاصل خیابان رودکی و میدان جمهوری اسلامی به مناسبت میلاد فرخنده آقا صاحب الزمان عج ، خادمیاران رضوی(ع) منطقه ۱۰ تهران با همراهی شهرداری منطقه و پایگاه مقداد، بر پا شد که با استقبال خوب مردم همراه بود.

در دو طرف این خیابان پهن و یکطرفه غرفه‌هایی برای پذیرایی از رهگذران شکل گرفته بود و نگاره‌هایی در معابر نصب بود که همه حاکی از محبت به اهل بیت علیهم السلام و شوق ظهور حضرت قائم ، فرزند حضرت فاطمه زهرا (س) را داشت.

در کنار این غرفه ها چایخانه امام رضا (ع) با صفای عطر حرم رضوی، پذیرای مردم مشتاق حضرت، با چای متبرک، انواع خوراکی‌ها، شیرینی ها و نوشیدنی‌های متنوع بود.

غرفه های حقوق‌دانان کانون حقوقی، مشاوران‌ کانون مشاوره و مددکاری، کانون‌ سلامت و کانون نوجوانان و جوانان، کانون هنر و محصولات فرهنگی دایر و مشغول به خدمت رسانی بودند.

در بخشی از عرض خیابان سکو و صحنه‌ای برپا بود و نوای مداحان ، همراه با موسیقی و مولودی خوانی از بلندگوهای نصب شده در سرتاسر خیابان جمهوری اسلامی پخش می شد و با اجرای سرودهای شاد و مجریان شوخ طبع از حضور نونهالان و کودکان بهره می‌گرفتند و برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

در بین مردم منطقه و میهمانان و مسئولان حاضر در این مراسم، جعفری دبیر کانونهای خدمت رضوی منطقه ده تهران و مسئولان کانونهای خادمیاری و مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه و نوروزی معاونت فرهنگی واجتماعی پایگاه مقاومت بسیج مردمی و اسماعیل عربلو معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری هم حضور داشتند.

بخشی از مراسم، آتش بازی، نور افشانی و اهدای هدایا به کودکان بود.

انتهای پیام/علیرضا مشکی باف

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حضور تا ظهور/جشن باشکوه کانون خدمت رضوی منطقه ده تهران

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *