پیچیدن عطر حریم رضوی و یاد شهدا در مراکز فرهنگی لبنان به همت سفیران امام رضایی منطقه ۱۴

خادمیاران کانون زیارت و ایثار و شهادت منطقه ۱۴ تهران در چند مرکز مذهبی و فرهنگی کشور لبنان غرفه‌های فرهنگی برپا کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مسئول روابط عمومی کانون‌های منطقه ۱۴ اعلام‌ کرد: دو تن از خادمیاران کانون زیارت، ایثار و شهادت منطقه ۱۴ به دعوت حجت الاسلام و المسلمین سیدعیسی طباطبایی نمایندگی ولی فقیه در لبنان در قالب یک کارگروه فرهنگی_ هنری به این کشور اعزام شدند.

یاسر امامی‌فر گفت: پریسا حسینی خادمیار کانون زیارت و فرزند شهید جاویدالاثر محمد حسینی و مرضیه دهقانی خادمیار کانون ایثار و شهادت و فرزند سردار شهید محمد دهقانی در این رویداد فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی و شهدا در لبنان حضور یافتند و در مرکز امام خمینی(ره) در بیروت، حسینیه نبی اکرم(ص) در صیدا، حرم مطهر سیده خوله(س) در بعلبک و روضه الشهدا ایستگاه فرهنگی برپا کردند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این دو خادمیار افزود: خادمیار کانون زیارت علاوه بر راه‌اندازی چایخانه؛ فضای نمایشگاه را با پخش صلوات خاصه حضرت ثامن الحجج(ع) متبرک و نورانی و تبرکات و محصولات آستان قدس رضوی را به بازدیدکنندگان‌ اهدا کرد.

خادمیار کانون ایثار و شهادت هم ضمن حضور در غرفه‌ای با عنوان به نیابت از شهدا با محوریت قراردادن وجود بابرکت شهید ارض طوس حضرت امام‌رئوف(ع)؛ نمایشگاه را به یاد و خاطره شهدای ایرانی جبهه مقاومت مزین و به حاضران محصولات فرهنگی و هنری ارائه کرد.

امامی‌فر ضمن تاکید بر حال و هوای ویژه حاکم بر این نمایشگاه به واسطه حضور سفیران حضرت رضا(ع) گفت: راه‌اندازی پویش‌های کتابخوانی، دعوت از بازدیدکنندگان‌ برای مکتوب کردن دلنوشته‌های خود و تجدید عهد با شهدا، برگزاری

ویژه‌برنامه شبی با شهدا و حضور خانواده شهدای لبنانی و حزب‌الله و بیان رابطه قلبی شهدای والامقام با امام‌رضا(ع) صحنه‌های خوشایندی رقم زد. حضور مسیحیان ارادتمند به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، حاج‌قاسم سلیمانی و رهبر انقلاب و علاقه و اشتیاق برای حضور پرچم متبرک حضرت شمس الشموس(ع) در رویدادهای بعدی و زیارت آن از دیگر رخدادهای این نمایشگاه بود.

لازم‌ به ذکر است اقدامات این ۲ خادمیار منطقه دارالمومنین همزمان با چهارشنبه‌های امام‌ رضایی انجام شد و با استقبال بی‌نظیر لبنانی‌ها و ایرانیان‌مقیم این کشور روبه‌رو شد. همچنین نماینده حزب‌الله، سفیر ایران و نماینده مقام معظم رهبری در بیروت در این نمایشگاه حضور یافتند و از این غرفه‌ها بازدید کردند.

انتهای پیام/فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  پیچیدن عطر حریم رضوی و یاد شهدا در مراکز فرهنگی لبنان به همت سفیران امام رضایی منطقه ۱۴

مطلب پیشنهادی

روایت دیدار متفاوت خادمیاران کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ با مادران‌ شهید حمیدرضا اسداللهی

شهید حمیدرضا اسداللهی که از فعالان جبهه فرهنگی در خارج از مرزهای ایران اسلامی بود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *