ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان توسط کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، در محله خانی آباد نو، به ارائه خدمات مشاوره حقوقی به صورت رایگان پرداخت.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، بخش زیادی از مردم به مسائل حقوقی، قضایی و قوانین آشنایی کافی ندارند. این موضوع از دسترسی محدود به منابع آموزشی و پیچیدگی قوانین ناشی می‌شود. همچنین، فرهنگ عمومی که گاهاً حقوق و قوانین را به عنوان مسائلی مختص به حوزه حقوقدانان می‌داند، نیز نقش مهمی در کاهش آگاهی مردم دارد.

از این رو کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، اقدام به ارائه خدمات مشاوره حقوقی برای بالابردن آگاهی مردم از قوانین و مسائل حقوقی کرده است.

با افزایش پیچیدگی زندگی شهری و تعدد بالای قوانین و مقررات، تاکید بر آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه حقوق و قوانین بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. این اطلاع‌رسانی می‌تواند از طریق کارگاه‌های آموزشی و اطلاع رسانی انجام شود.

مسعود کربلایی مسئول کانون حقوقی منطقه نوزده تهران در این باره اظهار داشت : فراهم کردن فرصت مشاوره حقوقی به صورت رایگان به مردم به آنها کمک می‌کند تا در مواجهه با مسائل حقوقی مختلف، راهنمایی لازم را دریافت کنند. وی اظهار داشت:این اقدام همچنین نشان از توجه نهاد کانون حقوقی به نیازهای حقوقی شهروندان است و باعث تقویت ارتباط بین این نهاد و جامعه محلی می‌شود. همچنین ارائه خدمات حقوقی رایگان نشان از توجه به نیازهای اجتماعی و ترویج عدالت اجتماعی است، زیرا این خدمات به مردم کمک می‌کند تا در مقابل تبعیض‌ها و احقاق حقوق قانونی خود مقاومت کنند.

کربلایی افزود: همچنین، تسهیل در دسترسی به اطلاعات حقوقی و قضایی از طریق مشاوره حقوقی می‌تواند به افزایش آگاهی مردم در این زمینه کمک کند.

وی در خاتمه عنوان کرد: هدف ما از ارائه این خدمات، فراهم آوردن یک فضای صمیمی برای مردم است تا بتوانند به آرامش و اطمینان، در مورد مسائل حقوقی و قضایی خود مشورت کنند و راه‌حل‌های موثری برای حل مشکلات خود پیدا کنند.

انتهای پیام / خبرنگار محمد ساریجلو

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان توسط کانون حقوقی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مطلب پیشنهادی

دیدار خوبان در دهه کرامت / خانواده شهید خدابخشی و فنایی

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ به مناسبت دهه کرامت از خانواده های شهید سبزعلی خدابخشی‌‌ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *