آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

بنیاد قرآن کشور با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی استان تهران و فرهنگسرای رسانه به مناسبت روز ملی مشاور، مراسم نکوداشت روانشناسان رضوی را برگزار کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با فرارسیدن روز ملی روانشناس و مشاوره، فرهنگسرای رسانه آئین نکوداشت روانشناسان رضوی را با مشارکت کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی درفرهنگسرای رسانه برگزار کرد‌

مسعود نویدی مقدم دبیر کانون تخصصی مشاوره و مددکاری خدمت رضوی در مراسم نکوداشت روانشناسان رضوی همزمان با چهارشنبه های امام رضایی گفت : هدف اصلی برپایی میزهای خدمت اثرگذاری مشاوره برپایه فرهنگ و سیره رضوی برای مراجعین است.

وی با اشاره به نقش کلیدی مشاوران درارتقای سطح کیفی زندگی گفت : یک مشاور توانمند همواره سطح دانش ومهارت خود را با حضور در دوره های تخصصی و جلسات کارگاهی بروز رسانی می کند تا بتواند مسیر و راه درست را به افراد مشاوره دهد.

نویدی مقدم بابیان اینکه مشاوره تحت نام خادمیار رضوی گفت : بی شک خدمت خالصانه زیر سایه امام مهربانی ها، برکات معنوی فراوانی برای خادم در زندگی اش به ارمغان می آورد. خادمیارانی که با عشق بسیار و بصورت رایگان برای ترویج این فرهنگ خوب تلاش می کنند.

وی درادامه از اهمیت ارتباط درقالب مشاوره با نسل نوجوان و جوان صحبت کرد و گفت: درحال حاضر مهمترین آسیب که برای این نسل فعال و کوشا وجود دارد شبکه های اجتماعی و فضای ناامن مجازی است که موجب سلب اعتماد به آینده در ذهن می شود.

دراین مراسم با حضور خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخانی از خادمیاران نمونه در عرصه مشاوره تقدیر و در انتها از خانواده این شهید والا مقام با هدیه متبرک رضوی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  آیین «خادم یار رضوی» در فرهنگسرای رسانه؛ تجلیل از روانشناسان رضوی در مراسمی با حضور خانواده شهدا

مطلب پیشنهادی

تشرف خادمیاران منطقه ۱۴ به پابوسی امامزاده قاضی‌الصابر

در هفتمین روز از دهه مبارک کرامت کانون زیارت منطقه ۱۴ با هدف تکریم‌ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *