ترویج و تبلیغ طرح ملی من قرآن را دوست دارم از سوی کانون قرآن منطقه ۱۴

کانون قرآن منطقه ۱۴هم‌زمان با ایام‌البیض ماه رجب در تبلیغ طرح《من قرآن را دوست دارم》مشارکت کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سیدحمید متبحری مسئول کانون قرآن منطقه ۱۴ در  گفت‌وگویی اعلام‌ کرد: در ظل توجهات حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) توفیق خدمت در ایام اعتکاف نصیب خادمیاران این کانون شد.
وی افزود: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی آستان مقدس رضوی در خصوص تبلیغ و ترویج طرح ملی من قرآن را دوست دارم در میان اقشار مختلف مردم در جهت بهره‌مندی آن‌ها از آثار و برکات معنوی آن، خادمیاران کانون قرآن در مساجد منطقه که پذیرای معتکفان بودند، حضور یافتند و به معرفی این طرح پرداختند.
متبحری در ادامه گفت: آستان قدس رضوی در جهت گسترش فرهنگ و معارف  قرآنی، آموزش و تدبر در قرآن کریم و انس  هرچه بیشتر با این کتاب آسمانی نهضت ملی آموزش قرآن کریم را در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی کرده است. با توجه به ایام پرفضیلت اعتکاف و استقبال بی‌نظیر مردم دین‌مدار، به ویژه جوانان، از آن فرصت مناسبی برای آشنایی با طرح من قرآن را دوست دارم فراهم شد و بانوان خادمیار، ضمن تبلیغ این طرح سراسری در میان معتکفان و تشویق آن‌ها به شرکت در آن، از دواطلبان ثبت نام به عمل آوردند.
مسئول کانون قرآن منطقه ۱۴ گفت: مسجد فاطمه زهرا(س)، امام حسن مجتبی(ع) و علی ابن الحسین(ع) از مساجدی بودند که خادمیاران در آن‌ها حضور یافتند و ضمن نصب پوسترهای تبلیغاتی طرح، در نشست‌های صمیمی آن را معرفی و مؤمنان معتکف را با جزئیات و مزایای آن آشنا کردند.
وی متذکر شد: علاقه‌مندان‌می‌توانند هنگام‌ ثبت نام در بخش معرف؛ کد  ۸۸۸۸۸۸۱۴ را که مربوط به کانون قرآن منطقه ۱۴ است، وارد کنند.
شایان ذکر  است طرح نهضت ملی آموزش قرآن کریم با عنوان «من قرآن را دوست دارم» طرح مشترک قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی است که تیرماه سال ۱۴۰۰ مصادف با میلاد حضرت رضا(ع) در سراسر کشور با هدف گسترش فرهنگ قرآن خوانی و آموزش روخوانی قرآن و صحیح خوانی نماز و تدبر در قرآن به مخاطبان ۸ سال به بالا در سراسر کشور آغاز به کار کرده است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به نشانی https://quranlove.quranrazavi.ir مراجعه کنند. همچنین ثبت‌نام از طریق برنامه حرم امام رضا(ع) به نشانی https://app.razavi.ir برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ترویج و تبلیغ طرح ملی من قرآن را دوست دارم از سوی کانون قرآن منطقه ۱۴

مطلب پیشنهادی

برپایی چایخانه حضرتی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در شهرستان دماوند

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع‌) با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *