مشاوره های تخصصی/ خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران همراه خانواده ها

برپایی میزهای خدمت مشاوره توسط خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در چهارشنبه‌های امام رضایی 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، غزاله محمدخانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی منطقه ۵ تهران گفت: خانواده مهمترین ارتباطی است که انسان ها با یکدیگر دارند. جوامع حول محور خانواده تشکیل شده اند و بدون ارتباط ما با یکدیگر و غریزه زیست شناختی ما برای محافظت از خانواده هایمان ، ممکن است انسان ها در راهی که پیش می گیرند تکامل نیافته و یا پیشرفت نکنند.

وی اظهار داشت: نکته اصلی در داشتن و نگه داشتن یک واحد خانوادگی موفق و رو به پیشرفت این است که بتوانیم نیاز های فردی اعضای خانواده را بفهمیم و شناسایی کنیم و آنها را با سلامت واحد خانواده هم جهت کنیم . مسئول کانون مشاوره خدمت رضوی منطقه۵ تهران افزود: مشاوره خانوادگی نوعی درمان منحصر به فرد است که می تواند در رفع همه آن نیازها کمک کند.

وی عنوان کرد: میزهای خدمت کانون مشاوره علاوه بر چهارشنبه‌های امام رضایی ساعت ۱۵ الی ۱۷، روزهای دوشنبه از ۱۳ الی ۱۷ نیز در محل دفتر کانون خدمت رضوی منطقه،سرای محله بهاران و یکشنبه ها ۱۵ الی ۱۸ بلوار فردوس غرب مسجد حضرت زینب( س) در زمینه های خانواده، زوجین و فردی برپا می شود.

محمدخانی خاطرنشان کرد: با همکاری کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی منطقه، یکشنبه ها کارگاهی با محوریت خانواده موفق در شهرک اکباتان مسجد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مشاوره های تخصصی/ خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران همراه خانواده ها

مطلب پیشنهادی

میزبانی خادمیاران استان تهران از نمازگزاران در نماز جمعه

به همت خادمیاران رضوی استان تهران از نمازگزاران در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه همزمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *