برگزاری دوره حضوری آموزش تدوین توسط کانون خبر و فضای مجازی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

کارگاه تخصصی تدوین توسط کانون خبر و فضای مجازی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران بمنظور آموزش خادمیاران فعال در عرصه تصویربرداری شروع شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، فاطمه شمس مسئول کانون خبر و فضای مجازی منطقه ۵ ضمن تبریک اعیاد ماه پربرکت رجب از برگزاری دوره کارگاهی تدوین فیلم خبر داد و گفت: به لطف و عنایت امام رضا علیه السلام، اولین جلسه دوره آموزش مقدماتی تدوین در راستای بهبود کیفیت فعالیت خادمیاران فعال در عرصه تصویربرداری از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در دفتر کانون خدمت رضوی منطقه ۵ برگزار شد.

وی افزود: دوره آموزش تدوین بر اساس نیاز خادمیاران و سطح فعالیت و کیفیت کار ایشان برنامه ریزی شد. با توجه به حضوری بودن کارگاه و بعد از آماده شدن محل، توسط یکی از خادمیاران متخصص در این حوزه آموزش آغاز شد.

شمس اظهار داشت: این دوره شامل سرفصل های آشنایی با تصویربرداری، سوژه شناسی، قاب بندی، تنظیمات دوربین عکاسی و گوشی، تنظیم نور و رنگ، شناخت فرمت و تنظیمات تصویربرداری، آشنایی با نقاط طلایی عکاسی، آموزش گرفتن تصویر اینسرت یا نمای بسته از بخشی از صحنه یا جزئیات سوژه، تصویربرداری حرکتی و تصویربرداری با تلفن همراه و آموزش تدوین در نرم افزار پریمیر است که در ده جلسه حضوری آموزش داده خواهد شد.

مسئول کانون خبر و فضای مجازی منطقه ۵ عنوان کرد: در اولین جلسه کارگاهی شناخت تصاویر و نقاط قوت و ضعف عکس های موجود در محل کلاس، نحوه صحیح گرفتن دوربین و … به صورت تعاملی بین هنرجو و استاد انجام شد و مبحث قاب بندی و نقاط طلایی آموزش داده شد.

قابل ذکر است که محوریت دوره بر مبنای تصویربرداری هنرجویان رقم خواهد خورد به گونه ای که هر جلسه این کارگاه آموزشی علاوه بر ارائه سرفصل‌ های ذکر شده به نقد قالب و محتوای تصاویر فیلم برداری و تدوین شده هر یک از خادمیاران از مراسم و فعالیت‌های منطقه توسط خادمیاران اختصاص می یابد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری دوره حضوری آموزش تدوین توسط کانون خبر و فضای مجازی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران

مطلب پیشنهادی

آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

آیین تکریم دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در سالن همایش فرمانداری شهرستان برگزار شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *