کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران برگزارکرد؛ جلسه هم اندیشی و گزارش عملکرد ۹ ماهه ی سال جاری

جلسه هم اندیشی و گزارش عملکرد ۹ ماهه ی سال ۱۴۰۱ با حضور مسئولین دفتر خدمت رضوی تهران و مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ و کانونهای تخصصی برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران میزبان جانه دبیر کانون خدمت رضوی استان تهران و همراهان ایشان بودند و طی جلسه ای باحضور مسئولین کانون های تخصصی منطقه ۱۵، گزارش ۹ ماهه ی سال جاری ارائه شد.

جلسه با قرائت قرآن و صلوات خاصه امام رضا(ع) شروع شد و در ابتدای آذرنوش ضمن عرض خیر مقدم گزارش کلی از عملکرد این کانون را ارائه کرد و سپس عبدی توضیحاتی در مورد ریز عملکرد کانونها و آمار و ارقام و هزینه کرد با پاور پوینت تهیه شده را خدمت حضار ارائه داد که به طور مثال کل هزینه کرد این کانون در این مدت مبلغ هشت میلیارد تومان بوده که به تفکیک کانونها و مراسمات و برنامه های انجام شده بوده است.

سپس تعدادی از مسئولین کانون های تخصصی به صورت جداگانه گزارش عملکرد خود را توضیح دادند از جمله موسوی مسئول کانون تخصصی ایثار و شهادت، غفوری کانون کار آفرینی و اشتغال و روابط عمومی، اخلاقی کانون تبلیغی و مداحی، گودرزی کانون فرهنگی و هنری، رضایی کانون قرآن که در سخنان خود نیز به عنایات امام رضا(ع) جهت خدمت رسانی به مستمندان اشاره کردند.

همچنین این عزیزان پیشنهادهایی در بهتر شدن خدمت رسانی داشتند که مورد توجه جانه قرار گرفت.

سپس جانه با تشکر از میزبانی و عملکرد و نحوه گزارش دهی این کانون مطالبی در مورد عنایت و توجه حضرت امام رضا ع به خادمیاران در بهتر خدمت رسانی به عزیزان نیازمند و خانواده شهدا مطالبی ایراد کرد و نکاتی در بهتر شدن این خدمات توضیح داد و در پایان احکام صادره برای کانون های تخصصی به مسئولین این کانون ها اعطا گردید .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ تهران برگزارکرد؛ جلسه هم اندیشی و گزارش عملکرد ۹ ماهه ی سال جاری

مطلب پیشنهادی

پیاده‌روی خانوادگی و غبارروبی مزار شهدا در اولین روز دهه کرامت

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت معصومه(س) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *