جشن نیمه شعبان با عنوان «هوادار مهدی هوادار لبخند» در میدان ولیعصر تهران

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در نیمه شعبان برنامه‌های متنوعی نظیر جشن، میزهای خدمت و توزیع غذای گرم را ارائه دادند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با همکاری شهرداری منطقه در نیمه شعبان ضمن برپایی میزهای خدمت مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده، مشاوره سلامت و ترک اعتیاد، مشاوره مذهبی و کارگاه هنری معرق کاری و خطاطی، برنامه‌های متنوعی در میدان ولیعصر (عج) تهران برگزار کردند.

در این جشن گروه‌های مختلف هنری به دعوت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ و شهرداری منطقه به اجرای برنامه پرداختند که می‌توان به اجرای گروه سرود شمیم یاس، مداحی یاور رضوی، نقال خوانی و موسیقی اقوام مختلف اشاره کرد.

اجرای صلوات خاصه و برپایی حال و هوای امام رضایی توسط خادمیاران امام رئوف در زمان غروب آفتاب و اذان مغرب از دیگر برنامه‌های این جشن بود که دل عاشقان امام رضا (ع) را به صحن و سرای حضرت برد و چشمانشان را بارانی کرد. این جشن با نورافشانی به پایان رسید.

در فعالیتی دیگر، خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، ۲۵۰ پرس غذای گرم بین کارگران شهرداری منطقه و مددسرا توزیع کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جشن نیمه شعبان با عنوان «هوادار مهدی هوادار لبخند» در میدان ولیعصر تهران

مطلب پیشنهادی

برپایی چایخانه حضرتی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در شهرستان دماوند

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع‌) با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *