جشن نیمه شعبان با عنوان «هوادار مهدی هوادار لبخند» در میدان ولیعصر تهران

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران در نیمه شعبان برنامه‌های متنوعی نظیر جشن، میزهای خدمت و توزیع غذای گرم را ارائه دادند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ­ای کانون­ های خدمت رضوی استان تهران،  خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با همکاری شهرداری منطقه در نیمه شعبان ضمن برپایی میزهای خدمت مشاوره حقوقی، مشاوره خانواده، مشاوره سلامت و ترک اعتیاد، مشاوره مذهبی و کارگاه هنری معرق کاری و خطاطی، برنامه‌های متنوعی در میدان ولیعصر (عج) تهران برگزار کردند.

در این جشن گروه‌های مختلف هنری به دعوت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ و شهرداری منطقه به اجرای برنامه پرداختند که می‌توان به اجرای گروه سرود شمیم یاس، مداحی یاور رضوی، نقال خوانی و موسیقی اقوام مختلف اشاره کرد.

اجرای صلوات خاصه و برپایی حال و هوای امام رضایی توسط خادمیاران امام رئوف در زمان غروب آفتاب و اذان مغرب از دیگر برنامه‌های این جشن بود که دل عاشقان امام رضا (ع) را به صحن و سرای حضرت برد و چشمانشان را بارانی کرد. این جشن با نورافشانی به پایان رسید.

در فعالیتی دیگر، خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، ۲۵۰ پرس غذای گرم بین کارگران شهرداری منطقه و مددسرا توزیع کردند.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جشن نیمه شعبان با عنوان «هوادار مهدی هوادار لبخند» در میدان ولیعصر تهران

مطلب پیشنهادی

پرچم گردانی و ارائه خدمات ویژه توسط کانون وقف و نذر منطقه نوزده در گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) در مراسم گرامیداشت شهیدان مدافع سلامت

با آغاز هفته سلامت، کانون وقف و نذر منطقه نوزده تهران در گلزار شهدای بهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *