تجلیل از پرستاران و خادمیاران حوزه سلامت شهرستان قرچک

به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک از پزشکان و پرستاران خادمیار در حوزه سلامت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه ، فاتحی نژاد فرماندار و عبدالرحیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک و علیرضا جانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران و هیات همراه از خادمیاران کانون سلامت آیین تجلیل بعمل آمد.

حجت اسماعیلی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک این روز اظهار داشت: خیلی خوشحال و مسرورم که در جمع شما خادمین امام رئوف هستم و از جامعه پزشکی و پرستاری که در دوران کرونا با جانفشانی و از خود گذشتگی و دوری از خانواده جان بیماران را نجات داده و آنها را به آغوش خانواده بازگرداندند تشکر میکنم.

علیرضا جانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با تبریک به پزشکان و پرستاران خادمیار حوزه سلامت در ادامه بیان داشت: در خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله(ه) در اربعین حسینی با یک فراخوان حدودا تعداد ۶۰ نفر از پزشکان و پرستاران شهرستان قرچک جهت خدمت ثبت نام کردند ولی متاسفانه با توجه به شرایط بوجود آمده در کشور عراق و عدم وجود زیر ساخت امکان اعزام فراهم نشد و امیدواریم در سال آینده شرایط جهت اعزام محیا شود.

بیرامی رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک ضمن خوشامدگویی به مهمانان و مدعوین حاضر در مراسم از کادر درمان بیمارستان شهید ستاری قرچک تقدیر و تشکر کرد و با ارائه گزارش سالیانه از عملکرد و فعالیت کانون‌های تخصصی و عمومی اظهار داشت: بیشتر کانون‌ها در مدت یکسال گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند ولی چند کانون عملکرد نسبتا بهتری از خود نشان دادند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد و از کانون‌هایی که فعالیت ضعیفتری داشتند خواست تا عملکرد خود را بهبود بخشند.

در این مراسم به نمایندگی از پزشکان و پرستاران خادمیار حوزه سلامت از سرکار قاسمی مسوول کانون سلامت و دکتر لطفی و سپهری، قاضی پور، یوسف‌وند، چزانی و رضایی تقدیر شدند.

در ادامه احکام جدید ناظرین کانون‌ها و اعضای ستادی توسط جانه ابلاغ و تحویل داده شد و از نادی مسوول کانون تعلیم و تربیت، محمدی مسوول کانون قرآن ، عزیزی میوول کانون بانوان و خانواده و سادات حسینی مسؤل کانون محله‌ای بنی‌الزهرا قدردانی شد.

در حاشیه این مراسم دبیر کانون‌های خدمت رضوی و اعضای ستادی استان تهران با ناظرین کانون‌های تخصصی و عمومی شهرستان قرچک نشست صمیمانه‌ای داشتند و درخصوص مشکلات و مسائل مربوط گفت‌وگو کرده و پاسخگوی سوالات انجام شد و مقرر گردید برخی موارد مطرح شده نیز رفع شده و موانع مرتفع شود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجلیل از پرستاران و خادمیاران حوزه سلامت شهرستان قرچک

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *