تجلیل از پرستاران و خادمیاران حوزه سلامت شهرستان قرچک

به مناسبت ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک از پزشکان و پرستاران خادمیار در حوزه سلامت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه ، فاتحی نژاد فرماندار و عبدالرحیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک و علیرضا جانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران و هیات همراه از خادمیاران کانون سلامت آیین تجلیل بعمل آمد.

حجت اسماعیلی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک این روز اظهار داشت: خیلی خوشحال و مسرورم که در جمع شما خادمین امام رئوف هستم و از جامعه پزشکی و پرستاری که در دوران کرونا با جانفشانی و از خود گذشتگی و دوری از خانواده جان بیماران را نجات داده و آنها را به آغوش خانواده بازگرداندند تشکر میکنم.

علیرضا جانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با تبریک به پزشکان و پرستاران خادمیار حوزه سلامت در ادامه بیان داشت: در خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله(ه) در اربعین حسینی با یک فراخوان حدودا تعداد ۶۰ نفر از پزشکان و پرستاران شهرستان قرچک جهت خدمت ثبت نام کردند ولی متاسفانه با توجه به شرایط بوجود آمده در کشور عراق و عدم وجود زیر ساخت امکان اعزام فراهم نشد و امیدواریم در سال آینده شرایط جهت اعزام محیا شود.

بیرامی رابط کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک ضمن خوشامدگویی به مهمانان و مدعوین حاضر در مراسم از کادر درمان بیمارستان شهید ستاری قرچک تقدیر و تشکر کرد و با ارائه گزارش سالیانه از عملکرد و فعالیت کانون‌های تخصصی و عمومی اظهار داشت: بیشتر کانون‌ها در مدت یکسال گذشته عملکرد قابل قبولی داشتند ولی چند کانون عملکرد نسبتا بهتری از خود نشان دادند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد و از کانون‌هایی که فعالیت ضعیفتری داشتند خواست تا عملکرد خود را بهبود بخشند.

در این مراسم به نمایندگی از پزشکان و پرستاران خادمیار حوزه سلامت از سرکار قاسمی مسوول کانون سلامت و دکتر لطفی و سپهری، قاضی پور، یوسف‌وند، چزانی و رضایی تقدیر شدند.

در ادامه احکام جدید ناظرین کانون‌ها و اعضای ستادی توسط جانه ابلاغ و تحویل داده شد و از نادی مسوول کانون تعلیم و تربیت، محمدی مسوول کانون قرآن ، عزیزی میوول کانون بانوان و خانواده و سادات حسینی مسؤل کانون محله‌ای بنی‌الزهرا قدردانی شد.

در حاشیه این مراسم دبیر کانون‌های خدمت رضوی و اعضای ستادی استان تهران با ناظرین کانون‌های تخصصی و عمومی شهرستان قرچک نشست صمیمانه‌ای داشتند و درخصوص مشکلات و مسائل مربوط گفت‌وگو کرده و پاسخگوی سوالات انجام شد و مقرر گردید برخی موارد مطرح شده نیز رفع شده و موانع مرتفع شود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجلیل از پرستاران و خادمیاران حوزه سلامت شهرستان قرچک

مطلب پیشنهادی

خادمیاران‌رسانه استان تهران پیشرو در تولید محتوا و باز نشر

خدمت۵۰۰ نفر از خادمیاران در تولید بیش از ۴۵۰۰اثر رسانه ای در استان تهران ثبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *