افتتاح دفتر جدید خدمت رضوی شهرستان قرچک

در حاشیه بازدید و نظارت سالانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران از شهرستان قرچک دفتر اداری خادمیاری این شهرستان با همکاری هییت امنا مسجد امام رضا(ع) افتتاح شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، دفتر جدید فعالیت کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قرچک با هماهنگی هیات امنا مسجد امام رضا(ع) در ساختمان پشت مسجد با مشارکت خیرین و خادمیاران و یاوران رضوی تکمیل و تجهیز شد.

علیرضا جانه دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با ابراز خرسندی از افتتاح دفتر جدید از چگونگی فعالیت‌ها و تعاملات دفتر با خادمیاران و یاوران رضوی مطلع شد و اظهار داشت: وقتی کارها و فعالیت‌ها رنگ و بوی امام رضایی می‌گیرد با ایجاد معنویت، باعث جذب خیرین شده و مشکلات نیازمندان را مرتفع می‌نماید.

وی ادامه داد: با ترویج فرهنگ وقف در بین آحاد مردم و تشویق و توجه دادن به این مسئله‌ که موضوع وقف موضوع سختی نیست و با اشاره به ساخت صحن حضرت زهرا(س) در جوار بارگاه ملکوتی امیرالمومنین(ع) در نجف اشرف، هر شخص با تقبل کردن هزینه حتی یک آجر و یک خشت از این بنا، نام خود را در این مکان ثبت کرد و توانست باقیات و صالحات برای خویش به ارمغان آورد ما نیز می‌توانیم از این کار الگو گرفته و در موارد مشابه مشارکت داشته باشیم.

کریمیان مسؤل روابط عمومی دفتر خدمت رضوی شهرستان قرچک ضمن اشاره به این موضوع که دفتر قبلی خادمیاری قرچک در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بود و فقط در ساعات اداری قادر به ارائه خدمت به مراجعین بود و با توجه به این موضوع که اکثر خادمیاران این شهرستان شاغل میباشند و نمی توانستند مراجعه حضوری داشته باشند با پیشنهاد رابط شهرستان اقای مجید بیرامی و اعضای ستادی تصمیم بر این شد که دفتر از اداره تبلیغات اسلامی به مکان دیگری منتقل شود.

وی ادامه داد: با همکاری هیأت امنا مسجد امام رضا و فضای موجود در پشت ساختمان مسجد ، فضایی به مساحت ۳۰ متر به این کار اختصاص داده شد و با کمک خیرین و مشارکت خود خادمیاران و یاوران رضوی تکمیل و تجهیز شده است.

کریمیان اشاره کرد: ساعات کاری دفتر روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۳ الی ۲۰ میباشد و خادمیاران و یاوران می‌توانند با مراجعه به دفتر هماهنگی‌های لازم را انجام داده و اقدام به ثبت گزارشات و فعالیت‌ها نمایند .

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  افتتاح دفتر جدید خدمت رضوی شهرستان قرچک

مطلب پیشنهادی

در آستانه دهه کرامت؛

کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/ بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *