۱۱۰ بسته کمک مومنانه رضوی، هدیه محسنین منطقه ۱۴ تهران

کانون محله‌ای خدمت رضوی مسجد شهید بهشتی(ره) با اقتدا به مولای متقیان و مامن محرومان، حضرت علی(ع) ۱۱۰ بسته ارزاق به مومنین کم‌برخوردار اهدا کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، سیدمحمدحسین میرعبدالحق مسئول کانون‌های محله‌ای منطقه دارالمومنین گفت: سفیران حضرت رضا(ع) در کانون‌ محله‌ای خدمت رضوی مسجد شهید بهشتی با تهیه ۱۱۰ بسته کمک معیشتی، هریک به ارزش ده‌میلیون ریال و اهدای آن به احسان‌پذیران تحت پوشش در چهارشنبه امام رضایی جلوه درخشانی از مهر امام مهربانی را به نمایش گذاشتند.

وی ضمن اشاره به پویایی کانون‌های محله‌ای منطقه ۱۴ تهران و جاری و ساری بودن نام و یاد حضرت رضا(ع) در میان خادمیاران این کانون افزود: کانون‌های محله‌ای میعادگاه محسنین است و خادمیاران همواره با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی خود در فکر گره‌گشایی از مشکلات معیشتی نیازمندان و در این مسیر ثابت‌قدم هستند.

وی ضمن تاکید بر حضور و فعالیت پررنگ خادمیاران در کانون‌های محله‌ای؛ تصریح کرد: با توجه به تنگناهای معیشتی و فشارهای اقتصادی؛ قطعا اینگونه اقدامات کانون‌های محله‌ای در سال جدید با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت و در تلاش هستیم با ساماندهی نذورات مردمی بتوانیم به افراد بیشتری خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ۱۱۰ بسته کمک مومنانه رضوی، هدیه محسنین منطقه ۱۴ تهران

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *