Lavc58.54.100

تجلی یاد حضرت ثامن الحجج(ع) با خدمت‌رسانی مددکاران کانون مشاوره در چهارشنبه‌های امام رضایی

میز خدمت مشاوره رضوی در مساجد منطقه ۱۴ تهران برپا شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ با حضور پررنگ خود در مساجد به محبان حضرت رضا(ع) خدمات مشاوره‌ای ارائه دادند.

نیره تهرانی مسئول کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۱۴ با بیان اینکه چهارشنبه‌ها وعده همه خادمیاران‌ برای تجلی‌بخشیدن به نام و یاد مقدس امام رئوف(ع) در فضای جامعه و در میان مومنین و دلدادگان آن حضرت است، اظهار داشت: مشاوران کانون مددکاری هم با استعانت از درگاه خداوند متعال و با هدف خشنودی حضرت ثامن الحجج(ع) با تمام‌ قوا به میدان خدمت‌رسانی قدم‌ می‌گذارند تا گره ای از مشکلات محبان آن حضرت بگشایند.

وی با اشاره به اینکه عمده مددجویان و مراجعان را خانواده‌ها تشکیل می‌دهند، گفت: خدمات مشاوره‌ای سبب ارتقاء آگاهی و رشد مهارت‌های زندگی و تعاملی افراد می‌شود و جامعه هدف ما که بیشتر خانواده‌ها هستند، با بهره‌گیری از دانش مددکاران با دقت بیشتری به شناسایی مشکلات خود و فرزندانشان می‌پردازند و برای آن‌ها چاره‌اندیشی می‌کنند.

تهرانی در پایان گفت: مساجد امام جعفر صادق(ع)، فاطمیه دولاب، امام محمد تقی(ع)، خداداد و حسینیه جوانان حسینی پایگاه‌های ثابت خدمت‌رسانی متخصصان و مشاوران کانون مشاوره و مددکاری در چهارشنبه‌های منتسب به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) هستند و با عنایت حضرت حضور مستمر خادمیاران این‌ کانون پیامدهای مثبتی بر روند بهبود معضلات مراجعان داشته است.

انتهای پیام/ فاطمه ذاکری

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  تجلی یاد حضرت ثامن الحجج(ع) با خدمت‌رسانی مددکاران کانون مشاوره در چهارشنبه‌های امام رضایی

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *