در چهارشنبه امام رضایی در منطقه ۲۱ برگزار شد: کارگاه آموزشی طرحواره های ناسازگار اولیه

کارگاه آموزشی با موضوع “مبانی و مفاهیم طرحواره های ناسازگار اولیه” در چهارشنبه امام رضایی برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، کارگاه آموزشی مبانی و مفاهیم طرحواره های ناسازگار اولیه، نحوه شکلگیری، عملکرد و تاثیر آنها بر روابط فرد با خود، دنیا و دیگران، توسط کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۲۱ تهران برگزار شد.

مریم باقری مسئول کانون مشاوره و مددکاری منطقه ۲۱ تهران در این خصوص گفت: این کارگاه آموزشی در مرکز خیریه حامیان واقع در شهرک استقلال با تدریس کارشناس و خادمیار توانمند این حوزه آرزو سیفی و حضور قریب به ۲۰ نفر از بانوان متاهل سنین ۲۵ تا ۶۵ ساله برگزار شد.

وی در خصوص ضرورت برگزاری این کارگاه گفت: باتوجه به اینکه طرح واره های ناسازگار نقش مهمی در همه ابعاد زندگی ایفا می کنند و باعث عملکرد ناسالم فرد در زمینه های مختلف و اصلی زندگی از جمله انتخاب های مهم زندگی، تحصیل، ازدواج، شغل و… می شوند، برگزاری این کارگاه می تواند کمک کند تا فرد بتواند با چالشها و احساسات به روشی سازنده کنار بیاید و با انطباق پذیری بیشتر به روابط با خود، دیگران و دنیا به طور سالم بپردازد و از الگوهای مخرب تکراری دست بردارد.

باقری در پایان گفت: پیش ازین کارگاه های متعددی در زمینه های مختلف روانشناسی و خانواده توسط کانون مشاوره و مددکاری خدمت رضوی در سطح منطقه ۲۱ برگزار‌ شده‌است.

انتهای پیام/ خبرنگار فاطمه خلیلی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  در چهارشنبه امام رضایی در منطقه ۲۱ برگزار شد: کارگاه آموزشی طرحواره های ناسازگار اولیه

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *