چشم به راه/ اجرای نمایش آئینی مذهبی توسط کانون محصولات فرهنگی و هنر رضوی منطقه ۱۰ استان تهران 

تئاتر “چشم به راه” با روایت زندگینامه حضرت زهرا سلام الله در ایام فاطمیه، به همت کانون محصولات فرهنگی و هنری منطقه ۱۰ تهران در مجتمع غنی پور به نمایش در خواهد آمد .

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نمایش آئینی مذهبی “چشم به‌راه” به مناسبت شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)به روی صحنه می رود .

مریم امیدی مسئول کانون محصولات فرهنگی و هنر منطقه ۱۰گفت : این نمایش با هدف به تصویر کشیدن بخشی از زندگی حضرت و نشان دادن نقش والای زن در جامعه اسلامی از ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در مجتمع فرهنگی هنری شهید غنی‌پور، با همکاری شهرداری منطقه برای عموم مردم و عاشقان حضرت، اجرا می شود.

وی درادامه گفت :گروه نمایشی کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ توسط تعدادی از بانوان هنرمند عرصه نمایش و تئاتر هدایت می شود که علاوه بر اجرا، آموزش در شاخه‌های مختلف نمایشی هم برعهده دارند و تاکنون چند نمایش در مناسبت های مختلف به نام‌های”چشم به راه” ویژه ایام فاطمیه، “داعی” ویژه نیمه شعبان،”بشارت” ویژه دهه کرامت را اجرا کرده اند.

مسئول کانون محصولات فرهنگی و هنری با اشاره به اینکه تیم نمایش هنری منطقه ۱۰ برای نمایش تئاتر “چشم به‌راه” از اربعین امسال تمرینات خود را شروع کردند و برای به روی صحنه رفتن نمایش در ایام فاطمیه زحمات بسیاری رامتحمل شدند،گفت :نمایش از وقایع غدیر آغاز و با روایت غصب باغ فدک و اتفاقات کوچه و درب خانه حضرت زهرا(س) و عیادت زنان مهاجر و انصار از حضرت ادامه پیدا می‌کند و به معرفی شخصیت‌هایی از جمله اسماء و فضه در تاریخ پرداخته است ، که نمایشی بسیار عاطفی و تاثیر گذار خواهد بود.

وی اظهار داشت:علاقمندان برای تماشای این اثر مصور و تهیه و رزرو بلیط رایگان می توانند با ورود به سایت و ثبت مشخصات و مشخص نمودن یکی از روزها از طریق لینک زیر :https://aqrt.ir/portal/cheshmberah

یا به یکی از پیام رسان های تلگرام ، ایتا ، بله از طریق شماره ۰۹۰۱۵۶۲۵۳۲۴یا به آیدی T_cheshm_be_rah@

از این نمایش معنوی بهره ببرند تا همنوا و همراه با دوستداران حضرت زهرا سلام الله علیها ، شهادت مظلومانه اش را به سوگ بنشینیم، باشد که مورد عنایت حضرت زهرا س و امام زمان(عج)قرار بگیرد .

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  چشم به راه/ اجرای نمایش آئینی مذهبی توسط کانون محصولات فرهنگی و هنر رضوی منطقه ۱۰ استان تهران 

مطلب پیشنهادی

گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی با حضور خادمان امام رئوف (ع) در زورخانه مسلم ابن عقیل

مراسم گرامیداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی در زورخانه مسلم ابن عقیل با حضور دبیر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *