Lavc58.54.100

جلسه هم اندیشی خادمیاران رضوی در آستانه دهه کرامت با مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران

جلسه مشترک مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران و دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه ۶ تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در آستانه دهه کرامت و تدوین برنامه های دهه کرامت محمد خدمتی دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۶ ‌تهران در راستای برگزاری سلسله جلسات در دهه کرامت اولین جلسه را با مدیر آموزش و پرورش منطقه برگزار کردند.

وی در این دیدار به معرفی فعالیت های خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی منطقه پرداخت.

وی سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی و نحوه خدمت به امام رضا علیه السلام را برای مدیر آموزش و پرورش منطقه تشریح و به معرفی کلیه کانون های فعال منطقه پرداخت.

خدمتی این قدم پربرکت معنوی را لطف و کرم امام مهربانی ها دانست و دهه کرامت را فرصت بسیار مناسب برای تعاملات بیشتر و کمک به فرزندان خانواده های نیازمند در جهت آموزش و پرورش اعلام کرد .

وی اظهار داشت: دهه کرامت زمان مناسبی است که برنامه ها با برنامه ریزی مدون و دقیق تر در جهت توسعه و نزدیک کردن دلها و پراکندن عطر رضوی در سطح منطقه انجام شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه۶ تهران خاطرنشان کرد:این جلسه هم اندیشی توفیقی است در سایه ولی نعمتان برای خوشحال کردن دل های محرومان و گستراندن مهربانی به صورت یکپارچه در سطح منطقه و ادامه دادن و گسترانیدن شعار ما همه خادم الرضاییم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه همکاری در کلیه زمینه ها بالاخص تربیتی و مشاوره زیر سایه امام‌رضا(ع)را مایه مباهات و خرسندی دانست.

انتهای پیام/ خبرنگار مریم کنشلو

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جلسه هم اندیشی خادمیاران رضوی در آستانه دهه کرامت با مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران

مطلب پیشنهادی

سیاه پوش شدن دفتر کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در سوگ رئیس جمهور شهید و همراهانش

به دنبال اعلام پنج روز عزای عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب، دفتر کانون خدمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *