لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در فعالیت های کانون های خدمت رضوی / دیدار ستاد اجرایی دهه کرامت با فرماندار شهرستان پاکدشت

اعضای ستاد اجرایی دهه کرامت شهرستان پاکدشت با فاضل کارخانه فرماندار شهرستان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در این دیدار که در دفتر فرماندار شهرستان پاکدشت برگزار شد، اعضای ستاد دهه کرامت شهرستان و فرماندار در مورد اجرای برنامه های دهه کرامت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این جلسه حسین حاج علی محمدی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان پاکدشت به ارائه گزارش عملکرد سال گذشته کانون پرداخت و گفت : در سال گذشته بیش از ۳۵۰ برنامه بازدید خانواده شهدا در سطح شهرستان برگزارشد واین برنامه در سال جاری نیز همچنان ادامه خواهد داشت وی با اشاره به توزیع چندین مرحله سبد کالا بین خانواده های کم برخوردار منطقه توسط خادمیاران شهرستان پاکدشت به توزیع جهیزیه، لوازم بهداشتی کودکان و البسه بین خانواده های کم برخوردار اشاره کرد و گفت: توزیع اقلام و سبدهای کالا به طور مستمر و در بازه زمانی مختلف بین خانواده های کم برخوردار توزیع می شود.

وی افزود: برگزاری میز خدمت در مصلی شهرستان پاکدشت توسط کانون بانوان‌وخانواده، مسابقات کتابخوانی و …. از دیگر فعالیت های دیگر کانون خدمت رضوی شهرستان پاکدشت بود.

حاج علی محمدی ضمن تشریح برنامه های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ شهرستان پاکدشت از برگزاری ۲ جشن باشکوه در ابتدا و انتهای دهه کرامت خبر داد و گفت: در ابتدای دهه کرامت و روز میلاد حضرت معصومه (س) مراسم جشن باشکوهی ویژه بانوان و دختران قبل از نماز جمعه در مصلی شهرستان پاکدشت برگزار می شود.

همچنین درشب میلاد ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نیز جشن باشکوهی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد .

علی محمدی به دیدار با خانواده شهدا دردهه کرامت اشاره کرد و گفت: غبارروبی مزار شهدا، غبارروبی امامزادگان، توزیع بسته های تبرکات رضوی، دیدار خادمیاران امام رئوف با کادر درمان شهرستان، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، طبخ وتوزیع غذای حضرتی، پخش نوای صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در ادارات شهرستان، حضور خامیاران در ادارات و صبحگاه مشترک ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاکدشت، تجلیل از افراد هم نام امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ادارات شهرستان، حضور خادمیاران در مدارس سطح شهرستان و…. از دیگر برنامه های دهه کرامت کانون خدمت رضوی شهرستان پاکدشت می باشد.

در ادامه این دیدار فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن قدردانی از حضور خادمیاران رضوی، از اجرای برنامه های سال گذشته تقدیر کرد و گفت : بنا داریم در جلسه شورای فرهنگی شهرستان طرح توزیع پرچم رضوی را به تصویب برسانیم تا در سر درب کلیه معابر ، ادارات و منازل شهرستان پاکدشت یک پرچم نصب شود.

وی با اشاره به برنامه های دهه کرامت گفت :این دهه مختص خادمیاران رضوی است و تمام تلاش خود را می کنیم تا با هم افزایی برنامه ها به نحو احسن برگزار شود.

کارخانه گفت : خدمت به امام رضا (ع) باید خارج از چهارچوب و چارت اداری انجام شود و باید از ظرفیت مردمی استفاده کرد و همه با جان ودل پای کار امام رضا (ع) باشیم.

وی افزود : باید تبرک جستن و توزیع تبرکات را به سطح مدارس شهرستان ببریم و با فرهنگ سازی در مدارس آینده نوجوانان و جوانان را با معنویت پیوند بزنیم.

فرماندار شهرستان پاکدشت همچنین به لزوم استفاده از ظرفیت های فکری و عملی جوانان در فعالیت های کانون خدمت رضوی اشاره کرد و گفت : باید از ظرفیت و توانایی جوانان در کنار تجربیات پیشکسوتان استفاده کنیم.

در پایان فرماندار شهرستان پاکدشت برای حاضرین آرزوی موفقیت کرد و این دیدار با قرائت صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) پایان یافت.

انتهای پیام / خبرنگار محمد اکبری میاندشتی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در فعالیت های کانون های خدمت رضوی / دیدار ستاد اجرایی دهه کرامت با فرماندار شهرستان پاکدشت

مطلب پیشنهادی

رابط کانون های خدمت رضوی سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان قرچک

مجید بیرامی رابط کانون های خدمت رضوی شهرستان قرچک سخنران پیش از خطبه نماز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *