نمایش آیینی مذهبی «چشم به راه» در منطقه ۱۰ تهران اجرا شد

نمایش آیینی مذهبی «چشم به‌راه» طی ۳ روز به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) روی صحنه رفت.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نمایش آیینی مذهبی«چشم به‌راه» به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) با هدف نقش والای زن در جامعه در روزهای ۶، ۷ و ۸ دی‌ماه در ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مجتمع فرهنگی هنری شهید غنی‌پور به روی صحنه رفت.

این نمایش باحضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ و در معیت پرچم متبرک رضوی کار خود را آغاز کرد و در سومین روز اجرای میزبان پیکر مطهر شهید خوش‌نام دوران دفاع مقدس بود.

نمایش«چشم به‌راه» با همکاری کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۱۰ و شهرداری منطقه توسط گروهی از بانوان گروه هنری یاسین به نویسندگی و کارگردانی مریم امیدی روی صحنه اجرا رفت.

مریم امیدی نویسنده و کارگردان گروه هنری یاسین در این خصوص بیان کرد: گروه هنری یاسین از سال ۱۳۸۰ کار خود را با مجموعه‌ای از بانوان و دختران شروع کرد و علاوه بر آموزش در فعالیت‌های مختلف نمایشی از آنها بهره‌مند می‌شود.

وی خاطر نشان داد: نمایش هنری«چشم به‌راه» از اربعین امسال تمرینات خود را شروع کرد و بیشتر به خطبه فدکیه پرداخت و ماجرای ام‌یاسر از عاشقان حضرت زهرا(س) و شخصیتی ولایتمدار است که پیش از رحلت پیامبر اسلام(ص) از مدینه خارج شده و پس از آن با سیری از اتفاقاتی مواجه می‌شود و در پایان نمایش نشان می‌دهد که از منتظران ظهور امام زمان(عج) هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نمایش آیینی مذهبی «چشم به راه» در منطقه ۱۰ تهران اجرا شد

مطلب پیشنهادی

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد

جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک و مردم در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *