نمایشگاه آهو/ حمایت کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵تهران از بانوان کارآفرین

خادمیاران کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه۵ تهران زیر سایه شمس الشموس با بانوان کارآفرین همراه شدند و نمایشگاه عیدانه آهو را برگزار کردند. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، نازیلا مجیدی مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه ۵تهران خبر از برگزاری نمایشگاه عیدانه آهو داد و گفت: این نمایشگاه در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک ویژه بانوان کارآفرین منطقه با ارائه محصولات تولیدی در آستانه نوروز و بهار قرآن در سرای محله بهاران از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برپا شد.

وی اظهار داشت: غرفه ها محصولات متنوعی را در این نمایشگاه ارائه می دهند نظیر پوشاک و عفاف، بافتنی، جواهردوزی، شمع،کالای نوزاد، آجیل و تنقلات، کیک و شیرینی، محصولات ارگانیک و لباس .

مجیدی عنوان کرد: برنامه‌های شاد، ایستگاه کودک، نشست های تخصصی، میزهای خدمت حقوقی،سلامت، مشاوره مذهبی بر جذابیت این نمایشگاه افزوده و مراجعه کنندگان علاوه بر خرید با دلی شاد راهی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵ تهران از میلاد حضرت زهرا(س) پنج نمایشگاه برگزار کرده که همگی با عنایت امام رئوف با استقبال روبرو شده است.

مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال افزود: حضور کارآفرین یازده ساله با نقاشی روی پارچه و شمع سازی و ارائه محصولات به مشتریان یکی از زیبایی های این نمایشگاه است.

وی در آخر به استقبال بی نظیر مراجعه کنندگان اشاره کرد و گفت: قرار بود نمایشگاه سه روز برگزار شود که با درخواست بانوان کارآفرین نمایشگاه ۲ روز دیگر تمدید شد و در اختتامیه بین خریداران قرعه کشی و به هشت نفر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  نمایشگاه آهو/ حمایت کانون کارآفرینی و اشتغال خدمت رضوی منطقه ۵تهران از بانوان کارآفرین

مطلب پیشنهادی

جلسه روضه خانگی به میزبانی خانواده شهید سعادت آگاه، با حضور خادمیاران منطقه نوزده تهران

جلسه روضه خانگی با حضور خادمیاران منطقه نوزده تهران و جمعی از عاشقان و دلدادگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *