جلسه روضه خانگی به میزبانی خانواده شهید سعادت آگاه، با حضور خادمیاران منطقه نوزده تهران

جلسه روضه خانگی با حضور خادمیاران منطقه نوزده تهران و جمعی از عاشقان و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام در منزل شهید والامقام سعادت آگاه برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، روضه‌های خانگی، محافلی معنوی و پرفیض هستند که در دل خانه‌ها و با حضور جمعی صمیمی برگزار می‌شوند. این مجالس فرصتی برای عرض ارادت به خاندان معصومین و تعمیق عشق و دلدادگی به ایشان را فراهم می‌کنند.

عبدالله آبی پور مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران گفت : روضه خانگی در منزل شهید، حسی سرشار از معنویت، عشق، ایثار و فداکاری دارد. از طرفی حضور در جمع خانواده‌ای که عزیز خود را در راه خدا فدا کرده‌اند، حسی از احترام، قدردانی و همدلی عمیق را در انسان زنده می‌کند. اشک‌های مادر شهید، ناله‌های پدر داغدار و صبر و استقامت آنها، قلب هر انسانی را به درد می‌آورد و شعله عشق به اهل بیت (علیهم السلام) را در وجود او روشن می‌کند.

وی افزود : حضور در روضه منزل شهید، تذکری برای همه ماست که در زندگی خود، پیرو راه خدا و اولیاء او باشیم و از بیزاری نسبت به ظلم و ستم و یاری مظلومان دست نکشیم.

شایان ذکر است شهید نعمت الله سعادت آگاه در اول تیر ۱۳۴۷ در آغوش خانواده‌ای کارگر در تهران متولد شد. دوران کودکی و تحصیل را تا اول راهنمایی پشت سر گذاشت و با آغاز جنگ تحمیلی، با وجود سن کم، شور و اشتیاق خود را برای دفاع از خاک میهن نشان داد و راهی جبهه شد.

نوجوان دلاور در چهاردهم آبان ۱۳۶۲ در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش به سر، به خیل شهدای گرانقدر پیوست و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در تهران، میزبان پیکر پاک او شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  جلسه روضه خانگی به میزبانی خانواده شهید سعادت آگاه، با حضور خادمیاران منطقه نوزده تهران

مطلب پیشنهادی

عطر رضوی در ایستگاه‌ آتش‌نشانی/ خادمیاران رضوی مهمان فرشته‌های نجات

در میان انبوه شعله ها، قصه‌ای از ایثار و جان‌فشانی نهفته است، داستانی از مردان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *