آماده شدن چایخانه سیار حضرت رضا علیه‌السلام در منطقه نوزده تهران

چایخانه سیار امام رضا(علیه السلام) در کانون خدمت رضوی منطقه نوزده تهران ، آماده بهره برداری شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، حضور در چایخانه های امام رضا(ع) و نوشیدن چای متبرک در جوار نام و یاد امام رئوف صفایی معنوی و روحانی به دل ارادتمندان می‌بخشد و فرصتی مغتنم برای عرض ارادت و توسل به آن امام همام فراهم می‌کند. در همین راستا چایخانه سیار امام رضا(ع) توسط کانون‌های خدمت رضوی منطقه نوزده تهران آماده بهره برداری شد.

اصغر رضایی مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال منطقه نوزده تهران اعلام کرد: پذیرایی متناسب از ارادتمندان به حضرت امام رضا (ع) همواره یکی از اولویت‌های خادمیاران است. از این رو، چایخانه سیار حضرت، با هدف ارائه خدمات به عاشقان آن حضرت در نقاط مختلف منطقه نوزده تهران، به ویژه در دهه مبارک کرامت و مناسبت‌های مذهبی، به مرحله تکمیل و بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این چایخانه سیار که به صورت پیش ساخته طراحی و آماده سازی شده است، قابل حمل و جمع آوری در نقاط مختلف منطقه می‌باشد و این امر امکان خدمت رسانی به زائران و مجاوران حضرت را در تمامی محلات منطقه فراهم می‌کند.

مسئول کانون کارآفرینی و اشتغال با اشاره به بازدید سرزده صادق نوران دبیر منطقه به همراه جمعی از خادمیاران و مسئولان کانون ها از روند ساخت چایخانه سیار، افزود: حضور این عزیزان هرچند کوتاه بود، اما شور و نشاط خاصی به کارگاه بخشید.

وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش شبانه روزی خادمیاران، این چایخانه سیار ظرف چند روز آینده به بهره برداری برسد و زمینه پذیرایی مناسب از عاشقان و ارادتمندان حضرت امام رضا (ع) در منطقه نوزده تهران فراهم شود و شاهد عطر خوش رضوی در جای جای این منطقه و بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از فیوضات معنوی این اقدام خداپسندانه باشیم.

گفتنی است این چایخانه با طراحی خاص، سیار و قابل حمل در کمتر از یک ساعت قابل باز و نصب در مکان‌های مختلف است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  آماده شدن چایخانه سیار حضرت رضا علیه‌السلام در منطقه نوزده تهران

مطلب پیشنهادی

حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در سازمان صنایع هوایی ایران

کارمندان سازمان صنایع هوایی ایران به پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام ادای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *