Lavc58.54.100

افتخار حضور در منزل شهید حبیب الله اسدی/منطقه ۲۱

خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران به حضور در منزل شهید حبیب الله اسدی و دیدار از خانواده محترم این شهید والامقام مفتخر شدند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به نقل از محمدعلی شیخ محمدی مسئول کانون ایثاروشهادت خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران، خادمیاران رضوی و نوجوانان بسیجی به حضور در منزل شهید حبیب الله اسدی و تجلیل از خانواده این شهید عزیز مفتخر شدند.

وی افزود: خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک رضوی پس از ورود، محفل را با ذکر صلوات خاصه حضرت رضا(ع) نورانی کردند و با زمزمه اشعار خدمت و توسل به شیرخواره اباعبدلله(ع) بر معنویت این دیدار افزودند.

شیخ محمدی با تاکید بر اینکه شهدا از جان عزیزشان برای اسلام و انقلاب و امنیت مردم گذشتند گفت: دیدار از خانواده این عزیزان برای یادآوری این رشادت ها و ایثار خانواده هایشان به نسل جوان ضروری است و جوانان و نوجوانان باید بدانند که این آرامش و امنیتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم ثمره این رشادت هاست.

وی در پایان گفت: در این دیدار با تقدیم یادبود و تبرکی از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل و قدردانی شد.

شهید والامقام عضو سپاه پاسداران بود که در۲۴ سالگی در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت رسید. دایی و پسرعموی این شهید نیز در زمره شهدای دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  افتخار حضور در منزل شهید حبیب الله اسدی/منطقه ۲۱

مطلب پیشنهادی

دهه کرامت، فرصتی برای انتشار آموزه های رضوی در فضای مجازی

به مناسبت دهه کرامت ، کانون فضای مجازی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با انتشار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *