معارفه دبیر جدید کانون خدمت رضوی شهرستان بهارستان

با حضور صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران مراسم معارفه دبیر جدید کانون های خدمت رضوی شهرستان بهارستان در محل فرمانداری شهرستان بهارستان انجام شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، مراسم معارفه دبیر جدید کانون خدمت رضوی شهرستان بهارستان با حضور صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران،مهمان ها و مسئولان و مدعوین در محل فرمانداری شهرستان بهارستان انجام شد.

مدیر محترم کانون های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به اینکه فعالیت خادمیاری تنها توزیع بسته معیشتی نمی باشد و انجام دادن کار فرهنگی به خصوص ترویج فرهنگ رضوی است، اکثر کانون های خدمت رضوی با نگاه فرهنگی در حال فعالیت می‌باشند، با دستیابی به این هدف

مردم هم نسبت به کمک های خود برای این مجموعه پیش قدم میشوند.

وی افزود: در ضمن باید دقت شود که اصلی ترین پشتوانه ما امام رضا(ع) می باشد،امام رضایی(ع)که با حضور پرچمش شخصی که به اعدام محکوم شده بود را بخشیدند،مهم ترین دغدغه خادمیاران باید این باشد که رهبر معظم انقلاب روی چه موضوعی تاکید دارند،در حال حاضر اصلی ترین موضوع جهاد تبیین می‌باشد.

در این مراسم از تلاش های ناصر نقی پور دبیر پیشین تقدیر و تشکر شد.

دبیر پیشین کانون خدمت رضوی بهارستان ناصر نقی پور گزارشی از فعالیت های مجموعه در طی این مدت ارائه کردند.

عبداله نوحی دبیر جدید کانون خدمت رضوی شهرستان بهارستان نیز با اشاره به این موضوع که با تمامی ظرفیت خود و با کمک از تجربیات افراد پا در این میدان خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  معارفه دبیر جدید کانون خدمت رضوی شهرستان بهارستان

مطلب پیشنهادی

آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

آیین تکریم دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در سالن همایش فرمانداری شهرستان برگزار شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *