مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی محله پامنار منطقه ١٢ برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با چهارشنبه های امام رضایی و ایام مبارک ماه ربیع‌الاول به همت بانوان خادمیار کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ تهران برگزار شد. 

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، در چهارشنبه‌های امام رضایی همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام مبارک ماه ربیع الاول با همت کانون خدمت رضوی منطقه ١٢ و کانون‌های تخصصی کتاب و کتابخوانی، مداحی و تبلیغات اسلامی، بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت و کانون عمومی محله پامنار و بسیج خواهران پایگاه حضرت ام کلثوم(س) مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد آیت اله کاشانی محله پامنار با حضور دختران و مادران این محله برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال گسترده خانواده های محترم شهداء روبرو شد پس از قرائت قرآن کریم، همخوانی صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع)، به تبیین دفاع مقدس از منظر مظهر معنویت و ایثار و ایستادگی، مظهر تدبیر و حکمت پرداخته شد و سپس مادران و همسران شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس با بیان خاطرات شیرین از فرزندان و همسران شهید خود، رشادت‌های رزمندگان غیور و سلحشور ایران اسلامی در جنگ تحمیلی را برای حاضران در مراسم ترسیم کردند.

در انتها مادحین اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی و شعرخوانی در رثای شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

شایان ذکر است همزمان با این مراسم ملکوتی که معطر به عطر معنوی پرچم منور بارگاه مقدس ثامن الحجج (علیه‌السلام) بود، کلاسهای زبان انگلیسی و رفع اشکال وتقویتی (راهنمایی و دبیرستان) و کلاسهای قرآنی ، احکام شرعی واخلاق برای دختران دانش آموز و کارگاه کتابخوانی با معرفی کتاب (( دا )) برگزار شد و در انتهای مراسم توسط کانون خدمت رضوی منطقه ١٢ از خانواده های معظم شهداء تجلیل و قدردانی و از حاضرین در مراسم پذیرایی شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی محله پامنار منطقه ١٢ برگزار شد

مطلب پیشنهادی

آیین تکریم و معارفه دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر

آیین تکریم دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در سالن همایش فرمانداری شهرستان برگزار شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *