دیدار دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با خانواده شهید خدارحم شاهقلی در شهرقدس

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با خانواده شهید خدارحم شاه‌قلی از شهدای دوران دفاع مقدس در شهرقدس دیدار و از خانواده این شهید بزرگوار تکریم کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به روایتی و ایام فاطمیه، علیرضا جانه دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران، قدرت الله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس، عباس هزارخانی سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید خدارحم شاهقلی دیدار کردند.

این دیدار در معیت پرچم متبرک امام رضا علیه‌السلام، ذکر امام رضا علیه‌السلام و صلوات خاصه همراه بود و اهدای هدایا و تبرکات رضوی و تکریم همسر شهید و تجلیل از مقام پرستار فرزند شهید انجام شد.

در ادامه بخشی از خاطرات و ویژگی‌های بارز اخلاقی شهید و اهمیت دادن به اقامه نماز اول وقت، توجه و مشارکت ذر برپایی نمازجمعه و روزه‌داری توسط همسر و فرزندان شهید بیان شد.

شهید خدارحم شاهقلی، دوم آبان ۱۳۳۵ در خمین متولد شد و پس از طی دوران کودکی و تحصیل و سپس ازدواج به عنوان نیروی بسیجی در دوران دفاع مقدس به جبهه رفت و از نیروهای تک‌تیرانداز بود که در عملیات بیت‌المقدس در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه خرمشهر به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام در منطقه عملیاتی مفقود بود و پس از سال‌ها توسط گروه‌های تفحص شناسایی و در نهم خرداد سال ۱۳۷۹ در زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  دیدار دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با خانواده شهید خدارحم شاهقلی در شهرقدس

مطلب پیشنهادی

پرچم گردانی و ارائه خدمات ویژه توسط کانون وقف و نذر منطقه نوزده در گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) در مراسم گرامیداشت شهیدان مدافع سلامت

با آغاز هفته سلامت، کانون وقف و نذر منطقه نوزده تهران در گلزار شهدای بهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *