پرچم گردانی و ارائه خدمات ویژه توسط کانون وقف و نذر منطقه نوزده در گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) در مراسم گرامیداشت شهیدان مدافع سلامت

با آغاز هفته سلامت، کانون وقف و نذر منطقه نوزده تهران در گلزار شهدای بهشت زهرا (سلام الله علیها) به گرداندن پرچم متبرک حریم رضوی پرداخته و خدمات ویژه‌ای را به خانواده‌های شهدا، زائران و ارادتمندان شهیدان والامقام ارائه کرد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با آغاز هفته سلامت که به منظور افزایش آگاهی‌بخشی و پیشگیری از بیماری‌ها و بزرگداشت شهیدان مدافع سلامت برگزار می‌شود، کانون وقف و نذر منطقه نوزده تهران با برپایی مراسم پرچم‌گردانی پرچم متبرک حریم رضوی و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی، میزبانی از خانواده‌های شهدا و مدعوین عزیز بوده و خدمات ویژه‌ای را ارائه کرد.

به گفته رضا دادخواه مسئول کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران، این خدمات شامل برپایی چایخانه حضرت رضا (علیه السلام)، پذیرایی از مهمانان با چای، کیک و آبمیوه و پخش تبرکی بود که توسط خادمیاران و یاوران رضوی در کانون وقف و نذر خدمت رضوی منطقه نوزده تهران انجام شد.

دادخواه افزود : هدف اصلی این اقدامات، گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شهدا خصوصاً شهیدان مدافع سلامت و همچنین ارائه خدمات ویژه به خانواده‌های آنان و زائران قبور منور شهداء می‌باشد. خادمیاران رضوی همیشه و همواره خود را مدیون شهیدان والامقام دانسته و نشان داده است که در جهت ارتقای ارزش‌های انسانی و فرهنگی جامعه متعهد می‌باشد و به گرامیداشت شهیدان مدافع سلامت و ارائه خدمت به خانواده‌های آنان اهمیت می‌دهد.

انتهای پیام/خبرنگار محمد ساریجلو

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  پرچم گردانی و ارائه خدمات ویژه توسط کانون وقف و نذر منطقه نوزده در گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) در مراسم گرامیداشت شهیدان مدافع سلامت

مطلب پیشنهادی

هیئت خدام الرضا(ع)/ برگزاری مراسم سوگواری در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

مراسم عزاداری هیئت خدام الرضا(ع) به مناسبت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه، امام صادق(ع) در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *