مجلس تعزیت و ذکر مصیبت حضرت فاطمه(س) در هیئت خدام‌الرضا اسلامشهر

برگزاری هیئت خدام الرضا(ع) در چهارشنبه امام رضایی با ذکر مصائب شهادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام توسط کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با ایام فاطمیه و چهارشنبه امام رضایی در شب شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرای اطهر(س) در حسینیه شهدای اسلامشهر محله موسی آباد مجلس بزرگداشت آن بانوی بزرگوار با حضور خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد.
در ابتدای مراسم به میزبانی پرچم متبرک بارگاه منور حضرت رضا (ع) آغاز و با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط مسعود زینلی مسئول کانون جوانان جلسه متبرک شد.
در ادامه مراسم احمد صفری از یاوران رضوی به ذکر فضائل و مصائب شهادت حضرت زهرای مرضیه پرداخت.


سپس ولی اله اصغری رابط کانون خدمت رضوی شهرستان مطالبی درخصوص شهادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام را به خادمیاران و یاوران رضوی و حضار تسلیت گفت و مدحی در مورد حضرت زهرا(س) بیان کرد.
وی در ادامه مراسم بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم معنوی این است که خادمیاران رضوی در مراسم ها و بخصوص هیئت خدام الرضا( ع) حضور پیدا کنند.
خادمیاران رضوی شهرستان باید در همه ابعاد و زمینه های مختلف تداوم بیشتری در خدمت رسانی و خدمت گزاری برای مردم و محرومین داشته باشند.
وی در پایان سخنانش به لزوم برگزاری آزمون های خادم تراز اشاره کرد و افزود: مسئله مهم این است که همه خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان در این مدت آزمون های خادم تراز که در سامانه قرآن آموز بوده را باید شرکت کنند و در غیر این صورت از سامانه خادمیاری حذف خواهند شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  مجلس تعزیت و ذکر مصیبت حضرت فاطمه(س) در هیئت خدام‌الرضا اسلامشهر

مطلب پیشنهادی

کودکان کار میهمان سفره کریم اهل بیت(ع)/خادمیاران رضوی منطقه۵ شادی را به کودکان هدیه دادند

خادمیاران رضوی به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراسم جشنی برای کوکان کار تدارک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *