برگزاری مراسم بزرگداشت پیشکسوت قرآنی، جانباز سرافراز حاج ولی الله پوراحمدی توسط کانون قرآن منطقه نوزده تهران

مراسم بزرگداشت استاد و پیشکسوت قرآنی، جانباز سرافراز مرحوم حاج ولی الله پوراحمدی در مسجد امام زمان (علیه السلام) توسط کانون قرآن منطقه نوزده تهران و با حضور خادمیاران، چهره های قرآنی و شاگردان آن استاد فقید برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، ولی‌الله پوراحمدی، معروف به حاج‌ولی متولد ۱۳۳۷ بوده و با وجود اینکه در عملیات بیت‌المقدس (آزادسازی خرمشهر)، پای راست خود را از دست داد، اما تا پایان جنگ تحمیلی در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور داشت.

جلسات آموزش قرآن مرحوم حاج‌ولی الله پوراحمدی در مساجد ابوذر، امام حسن عسکری (ع) و آستان مقدس امامزاده حسن (ع) به صورت هفتگی با حضور جوانان منطقه هفده شهر تهران برپا می‌شد .ایشان سالهای متوالی نیز در مسجد امام زمان(ع) محله عبدل آباد جنوبی در منطقه نوزده تهران به تدریس قرآن اشتغال داشتند . همچنین او ضمن آموزش قرآن سال‌ها به آموزش و تمرین فوتسال به قرآن‌آموزان کلاسش در مجموعه ورزشی دارالشهدا می‌پرداخت.

مرحوم پوراحمدی طی سال گذشته و در مسابقات رشته قرائت قرآن کریم بنیاد شهید و امور ایثارگران رتبه اول را دریافت کرده بود.

رضا ساریجلو مسئول کانون قرآنی خدمت رضوی منطقه نوزده تهران درباره این مراسم گفت : به پاس زحمات فراوانی که استاد پوراحمدی در راستای تعلیم و فراگیری قرآن به قرآن پژوهان در این منطقه انجام داده بودند، مراسم یادبودی بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور خادمیاران، چهره های قرآنی و شاگردان ایشان در منطقه، در مسجد امام زمان (ع) که سالها محل تدریس این استاد فقید بوده است برگزار شد .

وی در ادامه افزود : در اقدامی زیبا، اکثر شاگردان ایشان که در جلسه حضور داشته و تعدادشان به حدود چهل نفر می رسید، به نوبت و به صورت کوتاه به یاد استادشان به تلاوت پرداختند.

شایان ذکر است حاج ولی‌الله پوراحمدی، جانباز قاری قرآن و از اساتید و پیشکسوتان جامعه قرآنی در روز ۲۲ فروردین مصادف با روز عید فطر به جمع یاران شهیدش پیوست. مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم مغفور حاج ولی‌الله پوراحمدی صبح روز پنجشنبه، ۲۳ فروردین از مقابل مسجد حضرت زینب(سلام الله علیها) با حضور جامعه قرآنی برگزار شد. سپس در قطعه ۲۵ بهشت زهرا (سلام الله علیها) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام /خبرنگار محمود کیانی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  برگزاری مراسم بزرگداشت پیشکسوت قرآنی، جانباز سرافراز حاج ولی الله پوراحمدی توسط کانون قرآن منطقه نوزده تهران

مطلب پیشنهادی

هیئت خدام الرضا(ع)/ برگزاری مراسم سوگواری در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

مراسم عزاداری هیئت خدام الرضا(ع) به مناسبت سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه، امام صادق(ع) در …

یک دیدگاه

  1. قطعه ۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *