خدمت رسانی خادمیاران رضوی همزمان باسالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درتهران

در جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کانون های خدمت رضوی استان تهران بابرپایی میزهای خدمت و چایخانه حضرتی ازشهروندان تهرانی پذیرایی کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی استان تهران درمسیر راهپیمایی با پرپایی میزهای خدمت و چایخانه حضرت رضا(ع) در مسیر راهپیمایی یادآور مهربانی حضرت در میان همشهریان بودند.

صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت : خادمیاران ویاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی استان تهران همراه با ملت ایران درراهپیمایی ۲۲ بهمن باحضورحداکثری و برپایی میزهای خدمت حس ناب حرم مطهر امام مهربانی ها را توسط کانون های مناطق تهران وشهرستان بهمراه چایخانه حضرتی پذیرای خیل عظیم دلدادگان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی اظهارداشت :مهمترین پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اطاعت از رهبری است، این پیام فقط مخصوص قشر حزب اللهی نبود؛ همه مردم با سلایق و دیدگاه‌های مختلف سیاسی در راهپیمایی اعلام حضور کردند تا بگویند «انقلابِ خمینی» به نام یک جریان نیست. این انقلاب برای همه مردم است و می‌خواهند همانند بهمن ۵۷ نقش خود را در بزنگاه های حساس نشان دهند.ملت ایران امروز به وقت ۲۲ بهمن به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کردند و تا حماسه ای ماندگار خلق کنند.

براتلو خاطر نشان کرد: خادمیاران ویاوران رضوی درمسیر راهپیمایی میزهای خدمت مشاوره خانواده و بانوان، حقوقی، بهداشت وسلامت، ایثار وشهادت، هنر و….. دایر و تا پایان مراسم مشتاقانه وبه عشق امام رئوف خدمت رسانی کردند.

وی بااشاره به اینکه دشمنان خودشان را به آب و آتش زدند تا مردم در ۲۲ بهمن به میدان نیایند اما مردم بار دیگر آمدند ونقشه دشمنان را ناکام گذاشتند به جمله رهبری اشاره کرد و گفت : دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت راه خود را شناخته و تصمیم خود را برای رسیدن به قله پیشرفت و سعادت گرفته است و هر مانعی را از سر راه خود برخواهد داشت.

مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران درادامه پیرامون تبلیغ و اطلاع رسانی طرح ملی شکوه مادری، دختران ماه و من قرآن را دوست دارم و نحوه مشارکت در این رویدادها

توسط خادمیاران صحبت کرد و به برپایی ایستگاه های چایخانه حضرتی در مسیر راهپیمایی اشاره و عنوان کرد : باایجاد چایخانه حضرتی حس ناب زیارت حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام رابه شهروندان هدیه کردیم.

لازم به ذکر است که برپایی میزهای خدمت و چایخانه حضرتی توسط کانون های خدمت رضوی در شهرستان های استان تهران نیز برگزار شد.

انتهای پیام / خبرنگار احمد زمردی

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خدمت رسانی خادمیاران رضوی همزمان باسالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درتهران

مطلب پیشنهادی

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) با حضور خادمیاران رضوی منطقه ۱۶ تهران برگزار شد

جمعی از خادمیاران رضوی در معیت پرچم متبرک و مردم در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *