خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ تهران به دیدار مادر شهید محسن محبی رفتند

خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ تهران در ادامه دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران به دیدار مادر شهید محسن محبی رفتند و ازصبر و ایثار این مادر شهید تجلیل کردند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران؛ خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۱۰ تهران در ادامه دیدار با خانواده شهداء و ایثارگران به دیدار مادر شهید محسن محبی رفتند و با اهدای متبرکات رضوی ازصبر و ایثار این مادر شهید تجلیل کردند.
شهید محسن محبی دانشجوی ممتاز در رشته برق بودو به همراه استاد خود شهید محمود موافق به مناطق عملیاتی می رود، بعد از چندین مرتبه اعزام و با فاصله دو روز این استاد و دانشجو در سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائلمی شوند. شهید محبی از ۷ سالگی برای واجبات و مستحبات اهمیت ویژه ای قائل بود و قاری و حافظ قرآن به شمار می رفت. همسایه این شهید در بیان فضائل ایشان خطاب به خادمیاران رضوی گفت:شب های ماه رمضان از منزل این خانواده صدای زیبای قرآن می آمد و آقا محسن با صدای بسیار زیبا قرآن می خواند.
مادر شهید محسن محبی در این دیدار با ذکر خاطراتی از فرزند شهیدش گفت :پسرم روز پنجشنبه شهید شد، قبل از شهادتش در خواب دیدم امام خمینی(ره)با ماشین به منزل ما آمدو محسن را غسل داد. پشت سر محسن یک مهر بزرگی بود گفتم این چیه؟ امام گفتند: این مهر را امام زمان(عج) زده است.مادر این شهید والا مقام در ادمه افزود: یک روز در منزل مراسم روضه خوانی داشتیم. شب در خواب دیدم محسن گفت: مادر جان،وقتی این دعا را می خواندید باد خنکی می وزید و ما را شادمان می کرد.
در این دیدار برادر شهید با بیان خاطراتی از برادر شهیدش گفت: همرزم برادرم بعد از شهادتش به منزل ما آمد و گفت بعلت شجاعت بیش از حد محسن در منطقه، عراقی ها از دست محسن عصبانی بودند. با شجاعتی که داشت با نارنجک به مقابله با تانکها می رفت.محسن با گلوله مستقیم تانک بشهادت رسید. به مدت ۹ ماه جنازه اش مفقود بود و بعد از آن توسط همرزمانش پیکر مطهرش شناسایی شده و به ما تحویل دادند. خواهر این شهید نیز از اخلاق نیکوی برادرشهیدش سخن گفت و تاکید داشت : برادرم هر هفته قبل از رفتن به نماز جمعه به منزل ما می آمد و با بچه های من بازی می کرد.یکی دیگر از خواهران شهید نیز در ادامه گفت: ما هر وقت خواب محسن را می بینیم، او را با لباس رزم وجنگ می بینیم.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران رضوی منطقه ۱۰ تهران به دیدار مادر شهید محسن محبی رفتند

مطلب پیشنهادی

برپایی چایخانه حضرتی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در شهرستان دماوند

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان دماوند به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع‌) با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *