خادمیاران رضوی شهرستان شهریار به دیدار خانواده معزز شهید حسن قلیخانی نائل شدند

خادمیاران رضوی در راستای تکریم و تجلیل ازخانواده های معظم شهدا، به دیدار خانواده معظم شهید دفاع مقدس حسن قلیخانی در روستای شفیع آباد وحیدیه شهرستان شهریار رفتند.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان شهریار و در معیت پرچم متبرک رضوی و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه دیدار، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهید قلیخانی در روستای شفیع آباد وحیدیه شهرستان شهریار انجام شد.
خادمیاران رضوی با پرچم متبرک آستان قدس رضوی، شمعدان، اسپندان، گلاب، رضا جان گویان و با نوای” ای صفای قلب زارم” به دیدار خانواده معظم شهید قلیخانی رفتند.
برادر شهید حسن قلیخانی ضمن اظهار خرسندی از ورود پرچم متبرک و خادمیاران رضوی به منزلشان، گفت: ۳۵سال است کسی درب خانه ما را نزده و سراغی از ما نگرفته، خوشحالیم که پرچم متبرک امام رضا(ع) و خادمیاران رضوی به منزل ما آمدند.
زندگی برادرم همه اش خاطره است، از زمان انقلاب، بسیجی فعالبودن، مسئول تدارکات ناحیه تا اعزام های متعدد به جبهه.
اوایل انقلاب بود، یک روز برادرم در منزل مشغول صورت برداری از تعدادی فشنگ و اسلحه بودند، بنده برگه ای را برداشتم و خواستم چیزی بنویسم که برادرم دستم را گرفت و گفت این از بیت المال است و از منزل خارج شد، وقتی برگشت، برگه ای را خریده بود و به من داد.
برادرم هر وقت عازم جبهه می شد تا ایستگاه راه آهن برای بدرقه اش می رفتم، ولی بار آخر که عازم بود از زیر قرآن عبورش دادیم، با چشمانی اشکبار نصف صفحه ی قرآن را تلاوت کرد و صورت پدر و مادر را بوسید. مادرم به او گفت چرا گریه می کنی، جواب داد، مادر، از فراق و دوری، من راحلال کنید. اگر اتفاقی برای من افتاد برایم بی تابی نکنید، برای حضرت امام حسین(ع) و حضرت علی اکبر(ع) گریه کنید.
برادرم خیلی به پدرم رسیدگی می کرد، پدرم ۳ ماه بعد از شهادت برادرم نتوانست دوریش را تحمل کند و به رحمت خدا رفت. پدر هیچ وقت در جمع اظهار ناراحتی و گریه نمی کرد، در خلوت و تنهایی خودش گریه می کرد و با سوز دل و اشک چشم نوحه سرایی می کرد و این بیت تکه کلامش بود: ببین حال پریشانم، حسن جانم، حسن جانم.
شهید دفاع مقدس حسن قلیخانی متولد سال ۱۳۴۳ در تاریخ ۱۳۶۵/۱۱/۰۲ در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای روستای شفیع آباد وحیدیه شهرستان شهریار به خاک سپرده شد.
گفتنی است، مدیحه سرایی و ذکر توسل و روضه توسط مداح اهل بیت، اهدای هدایا و متبرکات رضوی، اجرای مراسم معنوی پرچم گردانی از ویژه برنامه‌های دیدار صمیمانه خادمیاران رضوی با خانواده معظم شهید حسن قلیخانی بود.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  خادمیاران رضوی شهرستان شهریار به دیدار خانواده معزز شهید حسن قلیخانی نائل شدند

مطلب پیشنهادی

برگزاری مراسم بزرگداشت پیشکسوت قرآنی، جانباز سرافراز حاج ولی الله پوراحمدی توسط کانون قرآن منطقه نوزده تهران

مراسم بزرگداشت استاد و پیشکسوت قرآنی، جانباز سرافراز مرحوم حاج ولی الله پوراحمدی در مسجد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *