ارائه خدمات پزشکی در هفته سلامت و در جوار شهدای مدافع سلامت توسط کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

در چهارچوب هفته سلامت ۱۴۰۳ و با شعار “سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت”، کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با برپایی میز خدمت پزشکی در جوار مزار شهدای سلامت، به ارائه خدمات پزشکی و مشاوره به خانواده های معظم شهدا و شهروندان پرداخت.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، براتعلی شعبانی مسئول کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران گفت : هفته سلامت یک رویداد سالانه است که امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» در حال برگزاری است. این هفته با هدف افزایش آگاهی مردم از اهمیت حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها برگزار می‌شود. وی اظهار داشت؛ برنامه‌های متنوعی در چهارچوب هفته سلامت ارائه می‌شود که شامل کمپین‌های آموزشی، سخنرانی‌ها و فعالیت‌های جمعی است که هدف آن افزایش اطلاعات مردم در زمینه بهداشت و سلامت است.

شعبانی افزود: در این راستا، کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با برپایی میز خدمت پزشکی در جوار مزار شهدای سلامت، به ارائه خدمات پزشکی و مشاوره به شهروندان پرداخت. موضوع فعالیت این میز شامل ویزیت، انجام تست قند و فشار خون، مشاوره و روانشناسی، و مشاوره تغذیه بود.

وی عنوان کرد: این خدمات با عشق و ارادت به شهیدان مدافع سلامت، برگزار شده است. این فعالیت نه تنها از تلاش‌ها و جانفشانی های پرسنل درمانی و بهداشتی تجلیل می‌کند بلکه به ارائه خدمات به شهروندان و بهبود وضعیت سلامت آنان می‌پردازد.

مسئول کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در انتها بیان کرد: این اقدام همچنین به گرامیداشت و یادبود شجاعت و تعهد این قهرمانان مدافع سلامت می‌پردازد که جان خود را در خطر می‌اندازند تا دیگران را از بیماری‌ها و خطرات بهداشتی حفظ کنند.

انتهای پیام/خبرنگار محمد ساریجلو

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  ارائه خدمات پزشکی در هفته سلامت و در جوار شهدای مدافع سلامت توسط کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

مطلب پیشنهادی

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار شد

در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اقامه عزای رئیس مذهب شیعه در میدان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *