حال و هوای پایتخت امام رضایی شد

اجتماع بزرگ خادمان، خادمیاران و یاوران رضوی، هیئت‌های مذهبی و خدام‌الرضایی در سالروز شهادت امام رضا(ع) در تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران ؛ دلدادگان و شیفتگان امام رضا علیه‌السلام در سالروز شهادت حضرت در اجتماع چندهزار نفری خادمیاران رضوی استان تهران حضور یافته و از میدان شهدا با پای جان تا مسیر میدان امام حسین علیه السلام را پیاده‌روی کرده و با پای دل به حرم علی‌بن موسی الرضا علیه‌السلام روانه شدند.

حضور هیئات مذهبی و خادم الرضایی، خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم، برپایی موکب‌های خدمت رضوی، نوحه‌سرایی، سینه زنی و سخنرانی بخش‌های مختلف این مراسم است.

پخش صلوات خاصه، همخوانی سرودها و نواهای امام رضایی، توریع تبرکات و حضور پرچم متبرک رضوی دل‌های جاماندگان از زیارت را به صحن و سرای آستان مقدس امام رئوف راهی میکرد.

علیرضا جانه دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران در حاشیه اجتماع بزرگ خادمیاران استان تهران اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) اجتماع بزرگ خادمان، خادمیاران و یاوران رضوی با همراهی عموم مردم، عاشقان، شیفتگان و دلدادگان حضرت رضا (ع) برگزار شد.

وی افزود: این اجتماع در قالب دسته‌های عزاداری هیئات مذهبی و به منظور محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و حجاب بانوان و اقدامات هنجارشکنانه و به آتش کشیدن مساجد و موکب‌‌های عزاداری برگزار شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به فعالیت ۲۰ هزار خادمیاران و یاوران رضوی در مناطق ۲۲ گانه و ۱۴ شهرستان استان، خاطرنشان کرد: در این اجتماع دسته‌های عزاداری، هیئت‌های مذهبی و خدام‌الرضایی از میدان شهدا به سمت میدان آیینی امام حسین(ع) حرکت کرده و موکب‌هایی جهت انجام امور فرهنگی و پذیرایی از عزاداران حضرت(ع) و دل‌سوختگان اهل بیت(ع) برپا شد.

لینک کوتاه خبر : QR Code For:  حال و هوای پایتخت امام رضایی شد

مطلب پیشنهادی

حضور سرزده خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران در مدرسه اول دخترانه جوادالائمه(ع) به مناسبت روز معلم

به مناسبت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه نوزده تهران به صورت سرزده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *